[Win98] DLL files allemaal corrupt *

Pagina: 1
Acties:

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017
Een paar dagen geleden heb ik een programma bubbels geinstalleerd.

Leuk programma voor als je je verveeld, ik verveelde me, maar niet zo erg dat na de PC opstarten in eens merk dat ik DLL's heb die bij XP horen. versie 6.00 terwijl ik 4..... nodig heb op me windows 98 systeem

Nu heb ik gevonden dat comdlg32.dll corrupt was maar zo zullen er nog wel veel meer zijn, maar ik ben benieuwd welke dat precies zijn. En hoe ik die het snelste terug kan zetten.

Ik heb vooral veel problemen in Internet Explorer, dat als ik ik een link click die een nieuw venster wil openen ofwel door java ofwel gewoon html dat dat niet werkt, venster komt wel maar de url wordt niet mee gepaste.

Wie kan mij van dit probleem af helpen

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Reinstall van de dll bestanden / winxp

Just as Good

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
In Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel. Uit je verhaal begrijp ik dat je Win98 draait, zou je dit er volgende keer in kunnen zetten, zo is in een keer te zien welke Windows-versie je draait ;).

Heb je al gewoon chkdsk gedraaid? Wellicht geeft die aan welke files corrupt zijn en kan hij ze herstellen.
En heb je hier wellicht iets aan: Error Message: The Comdlg32.dll File Cannot Start
Wat is de preciese foutmelding die je krijgt?

• Parcye
Ik heb inmiddels geen error meldingen meer, ik kreeg de melding powrprf not found en een mis communicatie tussen comdlg32.dll en kernell32.dll die is opgelost.

De files zijn niet corrupt in vorm van niet te lezen maar gewoon corrupt in de zin van niet de juiste files

Mod : zet win98 even in de topic

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topictitel is aangepast :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Parcye
Ik ben nu system file checkker aan het runnen, nu neem ik aan dat een exe file die anders is niet zo een ramp is, dat komt vanzelf door runnen van updates en nieuwere versies van software. maar hoe zit dat bij een dll?

• Parcye
Nog een opvallend feit:
Als ik in een browser ga zoeken, Ctrl+F krijg ik de melding Error 35, incompatible version of the RPC stub

IE 6.0 opnieuw geinstallerd maar dat verhielp het niet

edit:
De oplossing is van de win98se cd oleaut32.dll terug zetten en actxprxy.dll terug zetten

[ Voor 23% gewijzigd door Parcye op 03-01-2003 17:31 . Reden: oplossing gepost ]

Pagina: 1