...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Of ik effe nu meteen naar Friesland, Enschede of Alkmaar wil rijdenveldmuis schreef op 03 januari 2003 @ 15:34:
http://www.tweakers.net/pricewatch/37139 ofzow....?
en dan dus niet bestellen maar gaan halen
Ik heb hem vanavond nodig
Ja en daar baal ik nou van. Ik red dat NOOOOOIT. Xit hier tot 17:00 en mag heus wel effe 30 minuten weg. Maar va 16:30 uit Den Haag naar Amsterdam en voor 19:00 terug... D8 het niet heGash schreef op 03 januari 2003 @ 15:46:
Ik heb hier in Amsterdam een paar duizend Bensu Microcars liggen.....
Biposto: Misschien handig als je de volgende keer er 'even' bijzet waar je zit enzo 
Nu kom je echt als een (pun intended) zeikurt over die alles maar wil hebben en er weinig voor over heeft...
Nu kom je echt als een (pun intended) zeikurt over die alles maar wil hebben en er weinig voor over heeft...
Bericht hierboven
Dat moet best lukken hoor 's avonds rij ik Den Haag/A'dam in 20 minuten
.....die avondspits is er toch vrijwel niet vanwege de kerstvakantie.
Eeh ik was mij er niet van bewust dat ik spijkerschrift schrijf. Ik d8 toch echt duidelijk kenbaar gemaakt te hebben uit DEN HAAG te komenFloris schreef op 03 January 2003 @ 16:02:
Biposto: Misschien handig als je de volgende keer er 'even' bijzet waar je zit enzo
En dat voor weinig gedeelte... Tja ik vind het zonde om een BithcharG te kopen voor €45 voor iemand die het niet merkt. Ik had er namelijk 1 besteld, die is ook netjes afgeleverd vandaag. alleen hij doet het niet en ik had hem in Alkmaar besteld
Jaja eigen fout, helemaal niet aan GASH ged8
[ Voor 13% gewijzigd door Die Bruine op 03-01-2003 16:17 ]
Wij hebben geen winkel hoor! We werken vanuit een kantoortje in mijn collega's woning. Wanneer je langs wilt komen kan dat het beste op afspraak op werkdagen tussen 10.00 en 18.00: dan ben ik er ook..... 
Ennuh: die BitChar-G, was die van Tommy of van een ander merk????
BG's zijn inderdaad de originele Tomy's... En die afspraak maak ik dan wel met je... Maar met die tijden niet deze weekGash schreef op 03 January 2003 @ 16:19:
Wij hebben geen winkel hoor! We werken vanuit een kantoortje in mijn collega's woning. Wanneer je langs wilt komen kan dat het beste op afspraak op werkdagen tussen 10.00 en 18.00: dan ben ik er ook.....
Verwijderd
zeg gash, hoeveel van die autotjes heb je dan en welke, en voor hoeveel stuur je er eentje op naar Friesland?
Op www.microcars.nl kun je al onze modellen bekijken en bestellen!
The page cannot be displayed ?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1