• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Lui,

Ik ben in 2 uur tijd naar Bart-Smit, Intertoys, Toys'r'us, Blokker, Trekpleister, V&D, speelgoedzaak op de hoek en Kruidvat geweest. Ik had er 1 online besteld, maar die is brak en dat red ik never niet vandaag.

Dus kent iemand nog een ander adres vanuit Den Haag waar ik zoiets kan kopen. Ik ken alleen 1 persoon die BG's verkoopt, maar dat vind ik weer te duur als presentje voor een verjaardag vanavond. So please help me out, desnoods je extra set die je aan mij wilt verkopen 8)

Help a tweaker out...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch/37139 ofzow....?
en dan dus niet bestellen maar gaan halen 8)7

• Die Bruine
veldmuis schreef op 03 januari 2003 @ 15:34:
http://www.tweakers.net/pricewatch/37139 ofzow....?
en dan dus niet bestellen maar gaan halen 8)7
Of ik effe nu meteen naar Friesland, Enschede of Alkmaar wil rijden 8)7 I don't think so...

Ik heb hem vanavond nodig :'(

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb hier in Amsterdam een paar duizend Bensu Microcars liggen..... :)

• Die Bruine
Gash schreef op 03 januari 2003 @ 15:46:
Ik heb hier in Amsterdam een paar duizend Bensu Microcars liggen..... :)
Ja en daar baal ik nou van. Ik red dat NOOOOOIT. Xit hier tot 17:00 en mag heus wel effe 30 minuten weg. Maar va 16:30 uit Den Haag naar Amsterdam en voor 19:00 terug... D8 het niet he |:( Shitzooi. Ik wil hem ook wel de mijn geven, maar die heb ik al omgebouwd...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:50

Floor-is

5.2

Biposto: Misschien handig als je de volgende keer er 'even' bijzet waar je zit enzo :?

Nu kom je echt als een (pun intended) zeikurt over die alles maar wil hebben en er weinig voor over heeft...

Bericht hierboven

• Gash
Dat moet best lukken hoor 's avonds rij ik Den Haag/A'dam in 20 minuten :) .....die avondspits is er toch vrijwel niet vanwege de kerstvakantie.

• Die Bruine
Floris schreef op 03 January 2003 @ 16:02:
Biposto: Misschien handig als je de volgende keer er 'even' bijzet waar je zit enzo :?

Nu kom je echt als een (pun intended) zeikurt over die alles maar wil hebben en er weinig voor over heeft...
Eeh ik was mij er niet van bewust dat ik spijkerschrift schrijf. Ik d8 toch echt duidelijk kenbaar gemaakt te hebben uit DEN HAAG te komen 8)

En dat voor weinig gedeelte... Tja ik vind het zonde om een BithcharG te kopen voor €45 voor iemand die het niet merkt. Ik had er namelijk 1 besteld, die is ook netjes afgeleverd vandaag. alleen hij doet het niet en ik had hem in Alkmaar besteld :'( ...

Jaja eigen fout, helemaal niet aan GASH ged8 |:( Kdenk dat ik er morgen maar meteen een paar kom kopen...

[ Voor 13% gewijzigd door Die Bruine op 03-01-2003 16:17 ]

• Gash
Wij hebben geen winkel hoor! We werken vanuit een kantoortje in mijn collega's woning. Wanneer je langs wilt komen kan dat het beste op afspraak op werkdagen tussen 10.00 en 18.00: dan ben ik er ook..... :)

Ennuh: die BitChar-G, was die van Tommy of van een ander merk????

• Die Bruine
Gash schreef op 03 January 2003 @ 16:19:
Wij hebben geen winkel hoor! We werken vanuit een kantoortje in mijn collega's woning. Wanneer je langs wilt komen kan dat het beste op afspraak op werkdagen tussen 10.00 en 18.00: dan ben ik er ook..... :)

Ennuh: die BitChar-G, was die van Tommy of van een ander merk????
BG's zijn inderdaad de originele Tomy's... En die afspraak maak ik dan wel met je... Maar met die tijden niet deze week :) . Ik moet morgen toevallig daar zijn.

• Gash
In het weekend is mijn collega er niet....helaas....

Verwijderd

zeg gash, hoeveel van die autotjes heb je dan en welke, en voor hoeveel stuur je er eentje op naar Friesland?

• Gash
Op www.microcars.nl kun je al onze modellen bekijken en bestellen!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:54

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

The page cannot be displayed ?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Gash
Misschien niet op jouw PC..... ;)

Verwijderd

Hier werkt die site ook niet hoor :P

Verwijderd

Hier werkt alles perfect, ik zie microcars gewoon.
Pagina: 1