Toon posts:

Online gamen met @Home Basic

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of je met de snelheid van @Home basic (16kb/s down, 8kb/s up) fatsoenlijk online kan gamen (bijv. Quake 3).
En zijn er dingen die je niet met deze snelheid kan doen (naast snel bestanden snel binnenhalen en versturen??)

Verwijderd

Jewel hoor
als je ping-tijd maar goed is.
Als het goed is verstuur en ontvang je alleen coordinaties van de objecten.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Quake 3 gebruikt uit mijn hoofd 6kb/s upload en de download weet ik niet uit mijn hoofd, maar dat zal niet veel hoger liggen.
Dus er is genoeg bandbreedte om spellen te spelen.

Maar het streamen van films die een hoge bandbreedte hebben zal natuurlijk wel moeilijk gaan, ik weet dus ook niet wat je nog meer wil doen met je verbinding ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Qua upload/downloadsnelheid is dit voor de meeste games genoeg ja.. niet heel ruim ofzo, maar wel genoeg. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
MM, dat zou mooi zijn als ik gewoon online kan gamen net als bij @Home Breedband verbinding. Ik heb liever Basic vanwege toch extra kosten en vind 45 euro per maand gewoon te veel. Grote bestanden kan ik wel via anderen krijgen.

Ik heb reeds bij @home geinformeerd over onverstap van @Home Basic naar Breedband, en dat kan; maar ben vergeten te vragen of hier dan hardwareveranderingen moeten worden ondergaan of extra wijzigingskosten in rekening worden gebracht naast 15 euro meer per maand, weet iemand dat??
Of krijg je gewoon meer snelheid toegewezen en is het dan verder klaar??

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 03 January 2003 @ 15:36:
Quake 3 gebruikt uit mijn hoofd 6kb/s upload en de download weet ik niet uit mijn hoofd, maar dat zal niet veel hoger liggen.
Dus er is genoeg bandbreedte om spellen te spelen.

Maar het streamen van films die een hoge bandbreedte hebben zal natuurlijk wel moeilijk gaan, ik weet dus ook niet wat je nog meer wil doen met je verbinding ?
Nee, streamen van films doe ik toch niet echt. Af en toe een trailer kijken ofzo, maar dan download ik hem wel eerst en heb wel geduuld daarvoor.
Ik wil voornamelijk gewoon online kunnen zijn voor websites bezoeken,etc. Geen zware bestanden of constant online gamen, af en toe gamen maar dan houdt het ook op verder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 15:39:
MM, dat zou mooi zijn als ik gewoon online kan gamen net als bij @Home Breedband verbinding. Ik heb liever Basic vanwege toch extra kosten en vind 45 euro per maand gewoon te veel. Grote bestanden kan ik wel via anderen krijgen.

Ik heb reeds bij @home geinformeerd over onverstap van @Home Basic naar Breedband, en dat kan; maar ben vergeten te vragen of hier dan hardwareveranderingen moeten worden ondergaan of extra wijzigingskosten in rekening worden gebracht naast 15 euro meer per maand, weet iemand dat??
Of krijg je gewoon meer snelheid toegewezen en is het dan verder klaar??
Als het goed is krijg je geld terug :) korting maken ze daar van omdat je overstapt van een koopmodem naar een huumodenm. Of je het oude modem kunt blijven houden weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 15:41:
[...]

Als het goed is krijg je geld terug :) korting maken ze daar van omdat je overstapt van een koopmodem naar een huumodenm. Of je het oude modem kunt blijven houden weet ik niet.
Ja heb dat gezien op de website en daardoor is aanschaf van @home basic ook duurder (nu maakt het niet zoveel verschil door 50% aanschafkostenpakket korting).
Ik weet zelf ook niet hoe het precies gaat met overstap van basic naar breedband, maar laat ik eerst maar eens basic krijgen :P

PS. Heb nu ISDN (64kb/s oftewel 8kb/s) en is voor mij meer dan genoeg. Wil alleen iets sneller foto's op sites bijv. kunnen laden en altijd online kunnen zijn, vandaar dat Basic voor mij voldoende is.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-08 13:16
Jawel, maar ik geloof dat de upload van @home basic ook 16 kB/s is :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Venkeroz schreef op 04 januari 2003 @ 14:55:
Jawel, maar ik geloof dat de upload van @home basic ook 16 kB/s is :?
nee, die is 64 KB\s
oftewel 8kb\s

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

ca 2-5kb/s up/download

dus miet wel lukken :)

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Toch merkte ik zelf toen Mxstream van 64kbit/s naar 128kbit/s ging wel enige vooruitgang in mijn ping. Beetje vreemd, want in principe was voor Counter-Strike die 64kbit/s ook al ruim voldoende. Misschien dat er toen ook meteen andere wijzigingen doorgevoerd werden.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Basis Kabelinternet bij @home

beetje zoeken aub :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.