[wanadoo]Cable premium nu ook datalimiet?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zit nu net even op de site van wanadoo te kloten om nog een e-mail adres aan te maken en ik zie bij de specificaties van de cable premium tot mijn verbazing een datalimiet van 4GB per maand staan. Ik download nogal veel en m'n pa download ook wel wat af en toe. Heeft iemand hier al iets van de datalimiet gemerkt? Het was vroeger gewoon fair use policy maar dat hebben ze zomaar veranderd zonder mij in te lichten. Wat een naaistreek zeg.

Tis ook klote dat ik niet makkelijk bij kan houden hoeveel ik download... meerdere pc's aangesloten op router.

Klote wanadoo!!!!!!!

EDIT: En ik zie dat ADSL (vanaf basic) weer geen datalimiet heeft. Waar slaat dit nou weer op. Echt klote dat ik geen huistelefoon heb anders was ik nu al overgestapt naar ADSL

[ Voor 15% gewijzigd door Alpha-sphere op 03-01-2003 15:13 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wanadoo premium heeft al heel lang een datalimiet.
Ik heb nog een boekje liggen van 2 jaar terug en daar staat het datalimiet van 4gb ook al in.

Ze zijn een tijd geleden wel actief gaan meten, daar heb ik een topic over gezien, maar die kan ik nu helaas niet terug vinden. Maar als jij het niet te gortig maakt, dan zullen ze je echt niet in 1 keer afsluiten.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
[Airwolf] schreef op 03 januari 2003 @ 15:31:
Wanadoo premium heeft al heel lang een datalimiet.
Ik heb nog een boekje liggen van 2 jaar terug en daar staat het datalimiet van 4gb ook al in.

Ze zijn een tijd geleden wel actief gaan meten, daar heb ik een topic over gezien, maar die kan ik nu helaas niet terug vinden. Maar als jij het niet te gortig maakt, dan zullen ze je echt niet in 1 keer afsluiten.
Hmmm... ik merk vanzelf wel dan of ze erg vinden. Ik heb de afgelopen maanden gedownload als een gek en ik weet wel zeker dat ik over die 4 gig ben gegaan. Misschien doen ze er niet zo moeilijk over alleen willen ze je daarmee afschrikken zodat er minder gedownload wordt :?

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
't is dus al lang bekend enzo :)

Dit topic is gesloten.