Ik zit nu net even op de site van wanadoo te kloten om nog een e-mail adres aan te maken en ik zie bij de specificaties van de cable premium tot mijn verbazing een datalimiet van 4GB per maand staan. Ik download nogal veel en m'n pa download ook wel wat af en toe. Heeft iemand hier al iets van de datalimiet gemerkt? Het was vroeger gewoon fair use policy maar dat hebben ze zomaar veranderd zonder mij in te lichten. Wat een naaistreek zeg.
Tis ook klote dat ik niet makkelijk bij kan houden hoeveel ik download... meerdere pc's aangesloten op router.
Klote wanadoo!!!!!!!
EDIT: En ik zie dat ADSL (vanaf basic) weer geen datalimiet heeft. Waar slaat dit nou weer op. Echt klote dat ik geen huistelefoon heb anders was ik nu al overgestapt naar ADSL
Tis ook klote dat ik niet makkelijk bij kan houden hoeveel ik download... meerdere pc's aangesloten op router.
Klote wanadoo!!!!!!!
EDIT: En ik zie dat ADSL (vanaf basic) weer geen datalimiet heeft. Waar slaat dit nou weer op. Echt klote dat ik geen huistelefoon heb anders was ik nu al overgestapt naar ADSL
[ Voor 15% gewijzigd door Alpha-sphere op 03-01-2003 15:13 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all