(win2k) wachtwoord wordt dubbel opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
ik heb op mijn pc win 2k draaien. als ik bij de internetverbinding de optie wachtwoord opslaan aanvink wordt het wachtwoord dubbel opgeslagen. wie weet wat ik hier aan kan doen?

ik heb met de search dit gevonden maar het heeft niet geholpen :

[rml][ Win2k] Internet-wachtwoord wordt dubbel onthouden[/rml]

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
maar het inloggen werkt wel?

Windows zet standaard meer sterretjes neer dan je psw werkelijk groot is, dus visueel gezien zou het kunnen. Als je inloggen fout gaat, gaat mijn verhaal niet op.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 20:58
rAcEr schreef op 03 januari 2003 @ 18:40:
maar het inloggen werkt wel?

Windows zet standaard meer sterretjes neer dan je psw werkelijk groot is, dus visueel gezien zou het kunnen. Als je inloggen fout gaat, gaat mijn verhaal niet op.
klopt. hij maakt er meer sterretjes van. Dat is dus geen probleem. Maar ik neem aan dat het fout gaat, anders post je dit niet......

Het spijt me zeer, maar ik vind dit toch een beetje een vraag onder niveau. Misschien dit wat voor je : www.beginnersweb.nl NOFI

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
QBiT schreef op 03 januari 2003 @ 21:50:
[...]

klopt. hij maakt er meer sterretjes van. Dat is dus geen probleem. Maar ik neem aan dat het fout gaat, anders post je dit niet......

Het spijt me zeer, maar ik vind dit toch een beetje een vraag onder niveau. Misschien dit wat voor je : www.beginnersweb.nl NOFI
het is ook niet het probleem dat er meer sterretjes staan maar dat het fout gaat bij het inloggen.