Zolang ie het blijft doen....
Verwijderd
Ik geloof dat het 100 meter was, met storingsbronnen in de buurt wordt dit minder of cuz.
Yep is 100 mtr
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Both category 3 and category 5 UTP have a maximum segment length of 100 meters
Yup is 100 meter dus...
Inderdaad effe oppassen met storingsbronnen
etc...
Moet te redden zijn dus als distance 80m
is.
Wellicht STP (shielded) gebruiken?
Ivm radiogolven en soortgelijke storingsbronnen.
Zal het wel gelijk weer paar pecunia's de
meter duurder worden
)
Suc6
Yup is 100 meter dus...
Inderdaad effe oppassen met storingsbronnen
etc...
Moet te redden zijn dus als distance 80m
is.
Wellicht STP (shielded) gebruiken?
Ivm radiogolven en soortgelijke storingsbronnen.
Zal het wel gelijk weer paar pecunia's de
meter duurder worden
Suc6
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Thanx,
Ik ga het wel gewoon proberen. Stoorzenders kunnen van alles zijn.
Mazz
Ik ga het wel gewoon proberen. Stoorzenders kunnen van alles zijn.
Mazz
Zolang ie het blijft doen....
Ik heb zelf een kabel van 128 mtr. die het goed doet.
Hij ligt voor een groot deel onder de grond naast evt. elektriciteits en telefoonkabels.
Het is wel een 10Mbit netwerk maar met een cross-over stukje haal ik echt wel de volle 100 Mbit tussen de kaarten.
Hij ligt voor een groot deel onder de grond naast evt. elektriciteits en telefoonkabels.
Het is wel een 10Mbit netwerk maar met een cross-over stukje haal ik echt wel de volle 100 Mbit tussen de kaarten.
ik heb 100m precies liggen, over het dak van de flat, werkt prima hoor
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:53 schreef johu het volgende:
Het is wel een 10Mbit netwerk maar met een cross-over stukje haal ik echt wel de volle 100 Mbit tussen de kaarten.[/quote]huh
een 10Mbit netwerk waar 100Mbit overheen gaat 
10 Mbit en 100 Mbit gebruiken hetzelfde soort kabel.
Anyway, op 10Mbit heb je veel minder last van storingen (gek he), dan op 100Mbit.
Gewoon proberen...
Het is wel een 10Mbit netwerk maar met een cross-over stukje haal ik echt wel de volle 100 Mbit tussen de kaarten.[/quote]huh
10 Mbit en 100 Mbit gebruiken hetzelfde soort kabel.
Anyway, op 10Mbit heb je veel minder last van storingen (gek he), dan op 100Mbit.
Gewoon proberen...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ja inderdaad, moet makkelijk lukken, wel shielded gebruiken (kost bijna nix extra), grappig is dat ze STP het vaak als UTP verkopen omdat ze het zelf ook niet weten.
succes..!
succes..!
Verwijderd
"Wellicht STP (shielded) gebruiken?
Ivm radiogolven en soortgelijke storingsbronnen."
STP schijnt niet het gewenste resultaat op te leveren, het is nl. wel minder gevoelig voor interferentie maar ook 'trager' dan UTP, althans, volgens Peter Norton's Guide to Networking
Ivm radiogolven en soortgelijke storingsbronnen."
STP schijnt niet het gewenste resultaat op te leveren, het is nl. wel minder gevoelig voor interferentie maar ook 'trager' dan UTP, althans, volgens Peter Norton's Guide to Networking
Pagina: 1