Ter land, ter zee en in de kroeg
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Zoeken met de Omega-search naar 'taakbeheer uitgeschakeld'
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000
Dat zou de key moeten zijn opslaan als .reg
Sluit maar die handel
ps: nog een kleine vraagje,
Hoe kan het dat hij zomaar die handel gaat zitten blokkeren zonder dat ik iets doe?
[ Voor 57% gewijzigd door Christiano007 op 03-01-2003 16:13 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Waarschijnlijk heb je onbewust wel iets gedaan. Een programma geinstalleerd ofzo, misschien dat je last hebt van Spyware (controleer daar eens op). Ik neem aan dat je een goede virusscanner hebt draaien?Christiano007 schreef op 03 januari 2003 @ 16:11:
Hoe kan het dat hij zomaar die handel gaat zitten blokkeren zonder dat ik iets doe?
Verwijderd
kan iemand mij hiermee helpen?
mvg Bob
Welkom op GoT
Je probleem klinkt mij erg in de oren alsof je last hebt van iets van een virus of wel spyware - mag ik je aanraden om eventjes de Beveiliging & Virussen FAQ door te lezen om daarmee te beginnen? Dan ga ik je topic even verplaatsen naar Beveiliging & Virussen
Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen
Verwijderd
Mvg Bob
Even voor de zekerheid: je hangt toch niet in netwerk dat door iemand anders dan jezelf wordt beheerd he? Anders zou het wel eens 'by design' kunnen zijn.
Edit: Groeten is trouwens netjes in het echt maar niet nodig op het forum: doe je in een gesprek ook niet steeds als de ander aan het woord is geweest
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 12-10-2005 23:00 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)