In België kan je bij Proximus en Mobistar je beltegoed opvragen d.m.v. een code bv. #12# zoiets, ik weet het niet precies. Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe je met Base (Voorheen KPN Orange) je beltegoed kan opvragen .
Nope, wil niet werken
Vind het zo klote dat ik iedere keer moet bellen naar 1955 en daarna met zo'n keuzes kiezen wat je wil doen (o.a. beltegoed opvragen).
Vind het zo klote dat ik iedere keer moet bellen naar 1955 en daarna met zo'n keuzes kiezen wat je wil doen (o.a. beltegoed opvragen).
Ok, ik ben al iets verder, ik heb net gebeld en ze zeiden dat ik *333*# moest indrukken en dan op de toets om te bellen moest drukken
Ik dat fijn gedaan en krijg ik de melding, Niet uitgevoerd
WTF!!
Ik heb een Siemens M50. Iemand ook zo'n probleem gehad?

Ik dat fijn gedaan en krijg ik de melding, Niet uitgevoerd
Ik heb een Siemens M50. Iemand ook zo'n probleem gehad?
edit:
Met mijn oude motorola gsm doet die het wel met die code maar met die Siemens M50 niet
Met mijn oude motorola gsm doet die het wel met die code maar met die Siemens M50 niet
[ Voor 18% gewijzigd door ddkiller0900 op 03-01-2003 16:00 ]
dat zal misschien *#333# moeten zijn? dat is hier in NL tenminste een vaak voorkomende notatie van die codes, speel eens wat met de hekjes en sterretjes zou ik zeggen
[ Voor 21% gewijzigd door Stoffel op 03-01-2003 15:56 ]
Anoniem: 51220
*101# is het hier.. maar bij jullie in belgië werkt dat waarschijnlijk niet..
als je met 1955 belt hoor je dan geen nr wat je in kan toetsen?? dat hoor je namelijk hier in nederland wel
als je met 1955 belt hoor je dan geen nr wat je in kan toetsen?? dat hoor je namelijk hier in nederland wel
Anoniem: 32164
Ik denk dat hiervoor alle informatie toch wel echt op de website staat van Base hoor! Kan je vinden onder Persoonlijk gebruik, Credit Consult.
Ik heb een My Talk en ik moest enkel mijn code via sms opvragen (staat ook op de website)
Ik heb een My Talk en ik moest enkel mijn code via sms opvragen (staat ook op de website)
Nog niks heeft gewerkt, ook niet spelen met sterretjes en hekjes
Nee ik ben tevreden met base
Alleen jammer dat er op sommige plaatsen totaal geen ontvangst is
Ok, ik ben eens op de site gaan checken, nu word mij alles duidelijk
Die site is zo onoverzichtelijk vind ik en nu pas vind ik dit. Er staat helemaal niks in van *333*# maar wel iets dat je een sms moet sturen naar 1912 wanneer je Creditbase hebt of wanneer je MyTalk hebt.Dan krijg je sms terug met je beltegoed. Voor Cashbase (wat ik heb) is er niks te vinden, enkel dat je naar 1955 kan bellen. Dat kan toch nooit
Die site is zo onoverzichtelijk vind ik en nu pas vind ik dit. Er staat helemaal niks in van *333*# maar wel iets dat je een sms moet sturen naar 1912 wanneer je Creditbase hebt of wanneer je MyTalk hebt.Dan krijg je sms terug met je beltegoed. Voor Cashbase (wat ik heb) is er niks te vinden, enkel dat je naar 1955 kan bellen. Dat kan toch nooit
[ Voor 24% gewijzigd door ddkiller0900 op 03-01-2003 16:45 ]
Het werkt nog steeds niet. Is er niemand die ook een probleem heeft want ik heb dit alleen met mijn Siemens M50, met mijn Motorola v2288 krijg ik netjes het bedrag te zien wat er nog op mijn kaart staat.
Hier werkt het alleszins wel. Ook Base België. GSM-toestel is een Samsung SGH-N400.
Misschien een Siemens-specifiek probleem?
Misschien een Siemens-specifiek probleem?
Ik denk ook dat het met siemens te maken heeft, eens een mailtje naar siemens doen en naar base om te kijken of ze op de hoogte zijn van dit probleem
Jammer dat er hier niemand is met zelfde GSM.
Het is hier niet HKProbeer eens sms met "My bill" te zenden naar 1912.

[ Voor 24% gewijzigd door ddkiller0900 op 03-01-2003 23:21 ]
Met Sony J7 en Sony Ericsson T300 gaat het wel. Als het echt niet lukt met die Siemens, zet dan in je telefoonboek: 1955P1. Die P is een pauze en bekom je meestal door lang op sterretje of hekje te drukken. Zet dat nr dan bvb onder nr 5 op je SIM-kaart, dan kan je je beltegoed opvragen door 5# en groene knop te drukken. Op 1 drukken gaat dan dus automatisch he.
lukt me niet echt sibbe, ik kan geen P ingeven, wanneer ik met * doe belt ie gewoon naar 1955 en anders vraagt ie nummer aanvullen
Anoniem: 64144
iddAnoniem: 38503 schreef op 03 January 2003 @ 16:13:
Kom bij Proximus.
weet er iemand die code van mobistar dan misschien? want die vind ik niet op de site en weet zeker dat ie er is
ddkiller0900, gebruik ajb de edit knop. Dat ding zit er niet voor niets

Anoniem: 32164
Ik bel naar 1955 en ik hoef enkel maar te luisteren...ddkiller0900 schreef op 03 January 2003 @ 16:23:
Ok, ik ben eens op de site gaan checken, nu word mij alles duidelijk![]()
Pagina: 1