Toon posts:

strontziek wordt ik van dit forum

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

het zal me allemaal een zalige rotzorg zijn wat jullie met mijn acount hier doen. Ik heb al een aantal keren een vraag of probleem gepost hier, en het enige wat ik krijg is betweterige rukkers die zeggen dat dit niet het soort vragen is dat we stellen, dat dit niet de bedoeling is, dat hier alleen relevante vragen worden gesteld, etcetara.

Ik houd me altijd netjes aan de regels en wanneer ik dat niet doe en ik word er op gewezen, dan pas ik me aan, houdt ik me in... maar nu ben ik het echt zat.

ik had deze topic : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/683915 gepost en gelukkig dat er iemand zo vriendelijk was om te antwoorden, maar nog geen 5 minuten later komt er iemand mij vertellen dat dit niet de bedoeling is.

ALS IK ER ZELF UIT ZOU KOMEN DAN ZOU IK HIER TOCH NIET HEEN GAAN !!!

Ook deze topic zal wel snel een slotje op komen, en dat vind ik ook allemaal prima. Ik ga toch een ander forum opzoeken waar ze gewoon heel netjes alle vragen beantwoorden net zolang totdat newbie's zoals ik ergens uitkomen.

En dat de gevorderden me uitlachen op een forum vind ik prima. Leer ik alleen maar van, maar denken jullie echt dat ik niet vantevoren onwijs ben gaan zoeken naar de oorzaak van het probleem of de oplossing? De helpfile in mijn Jbuilder6 doet het niet vanwege een incorrecte installatie waarschijnlijk, maar is dat de reden om een slotje te plaatsen? Is dat de reden om mij het idee te geven dat ik hier niet welkom ben?

Volgens mij zijn d'r nog veel meer mensen die denken van : Naar gathering.tweakers.net gaan we niet meer want daar zitten toch alleen maar van die pukkelige nerds die te eigenwijs en te arrogant zijn om een beginneling iets fatsoenlijk uit te leggen.

Maar goed, jullie bekijken het maar. Ik ga weer verder met mijn java probleempje en jullie gaan maar lekker verder met slotjes gooien op topics waar iemand niet hetzelfde computer niveau als jullie heeft.

Zoek het maar uit...

De groeten!

:r :r :r :r :r :r :r GoT :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daaaaaaaag

*zwaait*

Je had hem voor de geloofwaardigheid van je verhaal nog wel in het juiste forum kunnen posten B) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
first post ;)

k*t toch nie

[ Voor 41% gewijzigd door I_am_akira op 03-01-2003 14:47 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik even behulpzaam zijn: "wordt ik" is doorgaans zonder t... >:)

Gek trouwens, ik heb zelden probs met de reacties op mijn vragen. Misschien toch iets aan de hand met je vragen of vraagstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Move naar LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

enkeltje LA en dan op slot denk ik :)

[TFF]-->[LA]

[ Voor 4% gewijzigd door GiLeX op 03-01-2003 14:49 . Reden: HM Femme was me voor ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet de wannabe-mod uithangen maar dit is er niet voor niks:

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Ik heb hem al in SeM gezet dus het topic kicken is niet echt zinvol :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bastiaantje/morphie/icons/bye2.gif
edit:
Owja, sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

* Arno hoopt dat JvS dit topic niet ziet, hij bant graag mensen die zo weggaan @ GoT

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 03 januari 2003 @ 14:53:
/me hoopt dat JvS dit topic niet ziet, hij bant graag mensen die zo weggaan @ GoT
Dat lijkt me ook niet onredelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ach ik doe het ook graag...

tot ziens

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mag wel dicht, jammer dat je het opgeeft met GoT...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.