Toon posts:

Pre Paid vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort naar Spanje verhuizen en wil een Nederlandse pre paid kaart voor de momenten dat ik hier ben. Aangezien er beperkingen aan deze kaarten zijn, bijvoorbeeld de periodes waarbinnen deze opgewaardeerd dienen te worden, ben ik benieuwd welke aanbieder de beste voor mij zal zijn. Heeft iemand suggesties of andere aspecten waarmee ik rekening dien te houden?

BVD

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat je inderdaad rekening moet houden met de geldigheids duur.

Alle providers (behalve vodafone) hebben een geldigheid van een half jaar, laad je binnen die tijd je beltegoed niet op dan zal je sim opgeheven worden. Alleen zoals ik al zei heeft vodafone op dit moment een geldigheid van een jaar.

Als je alleen al naar dit kijkt (ik neem aan dat je niet elke maand in Nederland ben) lijkt vodafone de beste keuze zo te zien.

En verder zou ik niks kunnen bedenken waarmee je rekening zou moeten houden, behalve als je ook data verkeer wil gaan doen (laptop op je telefoon aansluiten etc.) dan zou ik O2 nemen, aangezien die de enigste zijn met prepay data support.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
Voor die ene keer dat je in Nederland bent kan je toch gewoon met je mobiel uit Spanje bellen?? Ik weet dat dat veel geld kost, maar eht steeds moeten laten verlopen van je prepaid kaart ook. Natuurlijk kan je je KPN/Ben/O2 etc. kaart wel in het buitenland opwaarderen, maar dan kost het je nog €40 per jaar..
Inderdaad heeft Vodafone nog wel de geldigheidsduur van je beltegoed van 1 jaar.. Maar ik ben benieuwd hoe lang ze daarmee door blijven gaan...

[ Voor 1% gewijzigd door JJapie op 03-01-2003 17:23 . Reden: typo ]

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46
met KPN kan je ook in het buitenland opwaarderen, dus helemaal opgelost.

no comment

Verwijderd

Bij ben moet je geloof ik alleen bellen en dan is het weer een half jaar geldig. Ik weet het niet zeker dus ff navragen :)

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
bij kpn kun je uit het buitenland opwaarderen ja maar bij kpn moet je gelijk voor 20 euro opwaarderen bij vodfone b.v maar 10

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
bij Ben hoef je alleen maar één keer per jaar te bellen

Bij O2 moet je eens in het halfjaat met minimaal EUR 10 opwaarderen

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:49

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

zijn er geen abbo's van 5 euro per maand ofzo? Dat zou het mooiste zijn (ligt aan de hoeveelheid die je belt uiteraard want daar heb ik geewn inzicht in :) )

.

Pagina: 1