Is er een verloopstekker om de digitale uitgang van mijn SB Live Player 1024 aan te sluiten op mijn MD deck van sony (MDS-JE530). Wie kan mij helpen?
He Sinterklaas. Ik begrijp uit je titel dat je deck een coaxiale ingang heeft. Dan is het eigenlijk supersimpel. Men neme een kabeltje van klein hoofdtelefoonplugje naar twee tulpjes (da's een erg standaard kabeltje) en dan is ik geloof rood (rechts) je SPDIF front out en de andere je SPDIF rear out, maar dat zou dus ook andersom kunnen zijn.
Punt van aandacht is wel dat er nogal veel volt op die digitale uitgang de de Live Player staat en daar kan niet alle apparatuur goed tegen. Hij zal er niet snel van kapot gaan, maar hij kan wel gaan brommen. Even uitproberen dus. Anders werkt een uitbreidingsbordje via www.hoontech.nl wel
Oh, misschien voor de duidelijkheid: Veel volt is 5V
Punt van aandacht is wel dat er nogal veel volt op die digitale uitgang de de Live Player staat en daar kan niet alle apparatuur goed tegen. Hij zal er niet snel van kapot gaan, maar hij kan wel gaan brommen. Even uitproberen dus. Anders werkt een uitbreidingsbordje via www.hoontech.nl wel
Oh, misschien voor de duidelijkheid: Veel volt is 5V
Verwijderd
Ik heb een MDS-JE520,en een SBLive player 1024 en ik heb gewoon een kabeltje gesoldeert met een de ene kant een 3.5mm jackplug, en aan de andere kant tulp voor de coaxin van mijn md-deck..
Bijkomend voordeel is dat ik nu PC op coax ingang heb en mijn cdspeler op optisch, nu kan ik opnamebron kiezen met het schakelaartje op het front!
Bijkomend voordeel is dat ik nu PC op coax ingang heb en mijn cdspeler op optisch, nu kan ik opnamebron kiezen met het schakelaartje op het front!
Vet! Het werkt, bij mij met de witte tulp 
Heel erg bedankt, scheelt me weer 30 piek voor zo'n optical geval.
Heel erg bedankt, scheelt me weer 30 piek voor zo'n optical geval.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()