Toon posts:

[WinXP] Aanmeldscherm niet meer in te stellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP Professional en ik wil weer het aanmeld scherm zo instellen dat de gebruiker op het juiste icoon moet klikken die bij zijn aanmeldnaam hoort... Ik heb dit geprobeerd via de gebruikersopties maar de optie "manier waarop gebruikers zich aanmelden" is niet meer zichtbaar...

Er is in de help ofzo geen andere beschrijving te vinden van hoe dit in te stellen is...

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Dan hangt dat systeem waarschijnlijk in een domein. En zodra XP Pro in een domein hangt is de mogelijkheid om iconen te gebruiken om aan te melden weg in vanwege veiligheidsredenen. Dan weet je bijvoorbeeld zo al welke gebruikers er allemaal bekend zijn op het systeem. Nu weet je dat niet... En je moet nu waarschijnlijk CTRL + ALT + DEL drukken om te kunnen beginnen.

[ Voor 14% gewijzigd door OZ-Gump op 03-01-2003 14:34 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt maar een andere pc met dezelfde instellingen heeft hier geen last van...

Verwijderd

Topicstarter
Oeps te snel geweest.... instellingen stonden per ongeluk nog wel op domein aanmelden... ik kan de instellingen nu wel wijzigen... thnx...

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Meldt dat andere systeem zich ook aan op het doemin, of heeft die alleen een IP-adres dat in dezelfde range valt zodat hij de shares kan benaderen zonder dat user-verificatie op de server wordt uitgevoerd? Zodra je je namelijk aanmeldt bij een domein ben je die optie kwijt, als je in hetzelfde netwerk hangt als een domein nog niet...

edit:
je was me voor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door OZ-Gump op 03-01-2003 14:44 ]

My personal website