Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Zit toch geen USB op de Xbox? Zit volgens mijn alleen op de PlaystationDuinkonijn schreef op 03 januari 2003 @ 14:35:
hoe sluit je een usb tb op dat ding aan?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als jij een bromfiets koopt, en je 'tweakt' die, zodat hij ipv 25 km/u iets van een 40 km/uur gaat rijden, en de politie betrapt je erop, mag je hem mooit inleveren, ook al is het jouw eigendom...tranztaz schreef op 03 januari 2003 @ 14:26:
Ten tweede en dit vind ik dus het aparte, jij koopt die xbox, dan is het toch je godvergeten recht om te doen en laten wat je wil met dat ding? JIJ koopt hem, dus is het jouw eigendom (of is het aanpassen van zo'n ding weer het schenden van iemands intellectueel eigendom dan?)
Als je een stuk grond koopt, en je zet er een huis op, zonder eerst een toelating, mag je het daarna netjes weer afbreken. Toch was die grond jouw eigendom...
Waarom neemt idereen dit aan, en dat van de console niet?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
je kan iets modden geloof ik ...Illegal_Alien schreef op 03 januari 2003 @ 15:49:
[...]
Zit toch geen USB op de Xbox? Zit volgens mijn alleen op de Playstation
Gepost door Apache_ vrijdag 3 januari 2003 - 01:19 Score: 2 (Interessant)
de sha-1 van ms is 2048 bits, op de xbox-linux site zijn echt enorm intressante artikels te lezen over wat ze al weten, hoe ze het te weten gekomen zijn, wat ze er mee doen etc
Ik ben er van overtuigd dat het best gaat lukken om andere code zonder chip te draaien op de xbox, al dan niet met een factorized sha-1 of een buffer overflow in het dashboard of usb stack.
Je kan enorm eenvoudig usb apperatuur omzetten naar een xbox aansluiting trouwens, zodat je een simpel usb keyboardje en muis op je xbox en onder linux kan gebruiken en je hebt een volwaardige desktop pc.
K'heb ook net een xbox gekocht trouwens, het valt je meteen op dat het een ms product is, je hebt een aparte dvd movie kit nodig, een aparte advanced av kabel als je 5.1 geluid wil (terwijl dit toch een groot advertentie punt is).
Waar linux op de xbox perfect voor gebruikt kan worden is als mediaspeler, divx, xvid, mp3, ogg, regiovrij dvd's afspelen en nog veel meer, er zijn dus heel wat meer redenen om het te doen dan "just because we can".
Hier vind je enorm intressante info.
En hier meer info over het project waarvoor ze de deadline verlegd hebben, het zogenaamde project-B.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Je kan dan een controller aansluiting als usb gebruiken.
Rookworst zonder R is ook worst.
Kristof, ik ben toch een beetje bang dati k je niet helemaal volg...
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
* BezurK moet maar eens een modchip in z'n xbox laten zetten
trouwens, ik heb een vraagje. In de documentatie (over het boot proces) staat dit:
dit klinkt waarschijnlijk ontzettend idioot, maar ik dacht altijd dat VM juist het swappen naar HD was? VM is toch gewoon letterlijk virtueel geheugen op de HD?Virtual Memory is used, but swapping to hard disk is not.
Wie kan mij ff wat opheldering geven, want volgens mij begrijp ik iets niet
Rookworst zonder R is ook worst.
weet je waar je deze kan krijgenstalker_90909 schreef op 03 januari 2003 @ 16:04:
Yep je hebt aparte verloop stekkers.
Je kan dan een controller aansluiting als usb gebruiken.
Kan je met een XBox ook mensen doodmaken als je hem te ver OCed ?Kristof schreef op 03 januari 2003 @ 15:58:
[...]
Als jij een bromfiets koopt, en je 'tweakt' die, zodat hij ipv 25 km/u iets van een 40 km/uur gaat rijden, en de politie betrapt je erop, mag je hem mooit inleveren, ook al is het jouw eigendom...
Als je een stuk grond koopt, en je zet er een huis op, zonder eerst een toelating, mag je het daarna netjes weer afbreken. Toch was die grond jouw eigendom...
Kan een XBox ook het uitzicht van je buren verpesten als je 'm mod ?
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
nee. maar je kunt een bepaald bedrijf.... microsoft dus.. wel geld kosten! vooral omdat ze verlies maken op die dingen en het van de spelverkoop moeten hebben om er winst op te maken. en ze hebben er niks aan als iedereen er linux servers van gaat maken.Centaur schreef op 03 januari 2003 @ 16:55:
[...]
Kan je met een XBox ook mensen doodmaken als je hem te ver OCed ?
Kan een XBox ook het uitzicht van je buren verpesten als je 'm mod ?
soms is het niet zo dom om eventjes verder te kijken dan je neus lang is. ik vind het dus helemaal niet gek dat microsoft er moeilijk over doet.
Verwijderd
je mag een brommer of scooter gewoon opvoeren hoor als jij daar zin in hebt, je mag er dan alleen niet meer mee op de openbare weg rijden. Jou stelling klopt dus niet helemaal..Als jij een bromfiets koopt, en je 'tweakt' die, zodat hij ipv 25 km/u iets van een 40 km/uur gaat rijden, en de politie betrapt je erop, mag je hem mooit inleveren, ook al is het jouw eigendom...
Daar ging het mij niet omslacksoff schreef op 03 January 2003 @ 17:06:
[...]
nee. maar je kunt een bepaald bedrijf.... microsoft dus.. wel geld kosten! vooral omdat ze verlies maken op die dingen en het van de spelverkoop moeten hebben om er winst op te maken. en ze hebben er niks aan als iedereen er linux servers van gaat maken.
soms is het niet zo dom om eventjes verder te kijken dan je neus lang is. ik vind het dus helemaal niet gek dat microsoft er moeilijk over doet.
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Dit topic is gesloten.
![]()