Toon posts:

[Doom3] Systeem eisen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik Doom III kunnen draaien op mijn pc, ik heb een 2.66Ghz pentium 4, 256mb ddr 300 en GF4 4200 128mb (8x AGP)...Ik wil zeker geen warez promoten maar ik wil gewoon weten of het normaal is dat ik soms, in actiemomenten, framedrops krijg die tot 1fps gaan :|
Het lijkt me sterk dat dit normaal is aangezien op de E3 doom II werd gedraait op een 2.4ghz en ati radeon 9700(oké een vele zwaardere graka maar toch...)
Zijn er mensen met een gelijkaardig systeem die dit spel (alpha release) al gespeeld hebben en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Verwijderd

Blabla ..met veel tweaken haalt je systeem een heel hoge fps (ik geloof dat je dat ook wou horen niet?) .. 1 fps zal je niet krijgen ..wel framedrops

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
256MB is echt te weinig

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 21:43
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:18:
... Doom III kunnen draaien op mijn pc, ik heb een 2.66Ghz pentium 4, 256mb ddr 300 en GF4 4200 128mb (8x AGP)...Ik wil zeker geen warez promoten maar ik wil gewoon weten of het normaal is dat ik soms, in actiemomenten framedrops krijg die tot 1fps gaan :s
Het lijkt me sterk dat dit normaal is aangezien op de E3 doom II werd gedraait op een 2.4ghz en ati radeon 9700(oké een vele zwaardere graka maar toch...)
Zijn er mensen met een gelijkaardig systeem die dit spel (alpha release) al gespeeld hebben en wat zijn jullie ervaringen ermee?
ja dat is normaal van die framedrops.
Ik zou nog gewoon wachten op de uiteindelijke versie want die heeft waarschijnlijke betere ondersteuning voor veel hardware. Je kan beter deze vraag stellen in het doomIII leaked demo topic.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, wou gewoon weten of het normaal is, ik vermoed ook wel dat ik hoge fps zou moeten halen maar da tlukt me dus niet :s

Verwijderd

Topicstarter
in ieder geval thnx voor snelle reacties, ik zal eens zoeken achter die topic

Verwijderd

Staat ook op deze pagina btw. Doom III The Legacy (bijna onderaan).

Verwijderd

Topicstarter
thnx, vond er geen topic over via de search functie :/

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15

scorpie

Supra Addict

in die alpha waren de textures ook nog niet gecompressed, dus je interne geheugen loopt binnen no time vol met die textures..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
dit is een alpha versie... dus nog niet eens een beta.

dit is harstikke normaal er moeten nog veel bugs uitgehaald worden.
dit probleem was er ook met ut2003 alpha , natuurlijk niet zo erg omdat doom 3 toch wel een stuk mooier is.

ps. ik vind dit wel een beetje vreemd topic.

Verwijderd

Topicstarter
Stimpyyyy(héhé zo noemt m'n leguaan) anyway, why een vreemde topic...

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:39:
Stimpyyyy(héhé zo noemt m'n leguaan) anyway, why een vreemde topic...
lol :)

nou gewoon ik vond de naam btje vreemd :)

maar is inmiddels al veranderd
Pagina: 1