7NJS mét sleutelhanger?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb een maand geleden en mobo gekocht: Chaintech 7NJS
Op de site en op de doos staat dat er een sleutelhanger bij zou moeten zitten maar ik heb mijn moederbord net omgeruild (defect) maar bijde keren zat er géén SLEUTELHANGER bij :?

Dus ik vraag het bij die winkel zegt ie; klopt dat het er niet bij zit, is een fout ofzo :?

Mijn vraag; hebben meer mensen dit bord en klopt het idd dat er géén sleutelhanger bij hoort te zitten?

Verwijderd

ECHT WAAR kreeg je er geen sleutelhangertje bij. (veel verdriet van gehad)
hier open je toch geen topic over

• Soen
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 13:45:
Ik vind het ook niet zo'n ramp maar als er wel een bij hoort te zitten, betekend het dus dat ie er uit is genomen of gebruikt is? En vind ik gewoon niet netjes tegenover de klant (ik in dit geval :D )

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Denk dat je gewoon het beste ff de maker kan mailen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

Waar maak je je druk om; een SLEUTELHANGER 8)7

www.gratiz.nl -> genoeg sleutelhangers... :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 03-01-2003 13:56 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Soen
eMAeRCe schreef op 03 januari 2003 @ 13:54:
Waar maak je je druk om; een SLEUTELHANGER 8)7

www.gratiz.nl -> genoeg sleutelhangers... :Y)
Nogmaals ik mag me NIET druk om die sleutelhanger die kan me gestolen worden alleen het feit dat de doos eventueel niet compleet is vind ik een slechte zaak!

Verwijderd

Er zat inderdaad geen sleutelhanger bij

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 14:10
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:45:
Newbie ;)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 23:29

Klippy

Still Game

Ze bedoelen dat dat ding van al je processors sleutelhangers maakt.....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Jongens.... loop nou niet zo te zeiken...... Snappen jullie nou niet wat hij bedoeld ???

Elke Mobo hoort eigenlijk geseald bij de klant te arriveren en blijkbaar is dit dus niet het geval.......

Met andere woorden........ Weet jij veel wie er met zijn klauwen aangezeten heeft ???

• Soen
AleXtc schreef op 03 januari 2003 @ 14:44:
Jongens.... loop nou niet zo te zeiken...... Snappen jullie nou niet wat hij bedoeld ???

Elke Mobo hoort eigenlijk geseald bij de klant te arriveren en blijkbaar is dit dus niet het geval.......

Met andere woorden........ Weet jij veel wie er met zijn klauwen aangezeten heeft ???
Hèhè eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel (Y) .
Nou kan iemand me nu misschien wat zinnigs vertellen? :D

Oja, die zakjes van de pci-sloten (USB2.0, en audio) zaten met plakband dicht. En ook de plastic doos zat met plakband dicht! Doen ze dat altijd zo bij Chaintech of is het gewoon een ,,tweedehandsje'' ?

[ Voor 17% gewijzigd door Soen op 03-01-2003 14:52 ]

Verwijderd

pas zat er geen flippo in mijn chips zak.

met andere woorden..........Weet jij veel wie er met zijn klauwen aangezeten heeft ???

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Jongens, laat dit topic niet teveel op een HK-topic lijken. ;)

Ik kan mij er wel in vinden, het gebeurt namelijk vaker dat een product niet ompleet aankomt. Ik heb het vaak gehad met coolers of processors dat er geen casebadge bij zat. Het is niets om je druk over te maken maar het geeft wel aan dat er iemand met z'n jatten aan heeft gezeten. Het lijkt mij niet dat het verpakken onzorgvuldig gebeurt waardoor het totale product niet compleet is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
AMD lover schreef op 03 January 2003 @ 14:30:
[...]

Nogmaals ik mag me NIET druk om die sleutelhanger die kan me gestolen worden...

Dat issie al :P

Nee, serieus, ik las hier al vaker (o.a. in het nForce2 topic geloof ik) dat er geen sleutelhanger bij zit. Misschien dat ze dat pas later zijn gaan doen, maar misschien ook dat de medewerkers van de computerzaak waar jij je mobo vandaan hebt hem gejat hebben uit je doos?

Naja, gewoon bij Chaintecht vragen dan maar.

En nu weer op techniveau, 't is hier HK niet :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 11:58
AMD lover schreef op 03 January 2003 @ 14:47:
[...]

Hèhè eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel (Y) .
Nou kan iemand me nu misschien wat zinnigs vertellen? :D

Oja, die zakjes van de pci-sloten (USB2.0, en audio) zaten met plakband dicht. En ook de plastic doos zat met plakband dicht! Doen ze dat altijd zo bij Chaintech of is het gewoon een ,,tweedehandsje'' ?
dit komt idd nog wel eens voor ja. zou een bordje kunnen zijn die bij de technische dienst vandaan komt, of een demo plankje..
of wat ook wel gebeurt, medewerkers nemen een bord mee, draaien er een weekje mee. dan komt er een betere uit, nemen ze die mee en de ouwe gaat weer de stock in.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 13:39

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

och och zielig pieleke ga vanavond maar gezellig tussen papa en mama in met je compjoetertje spelen.
en mischien mag je deze maand je oude vieze zolder met alleen een bed en een pc een keer verlaten. om mee te doen aan een LAN partijtje.
heb je ook eens een verzetje

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kunnnen jullie nou niet ff kappen, Demoniac & rijt1983 ??

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Ik heb het ook gehad (al 2 keer bij Informatique). een meeltje naar Parmie[a]Chaintech.nl
met het serienummer deed wonderen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 13:39

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 15:55:
och och zielig pieleke ga vanavond maar gezellig tussen papa en mama in met je compjoetertje spelen.
en mischien mag je deze maand je oude vieze zolder met alleen een bed en een pc een keer verlaten. om mee te doen aan een LAN partijtje.
heb je ook eens een verzetje
Spannend he, internet? Kan je gewoon stoute dingen zeggen tegen mensen die je helemaal niet kent, want ze kunnen je toch niet au doen :/
Feit is dat bovengenoemde posts niet volgens de regels van GoT zijn, jouw argumenten zijn slechts verzinsels waar niets van waar is. En als je zo debiel doet over andere users en hun hobby, dan hoor je gewoon niet hier op GoT thuis en wens ik je een hartelijke ban toe.
eMAeRCe schreef op 03 januari 2003 @ 15:57:
Kunnnen jullie nou niet ff kappen, Demoniac & rijt1983 ??
Excuses, maar ik erger me echt enorm aan deze (ab)user, het enige wat hij doet is flamen en daar word ik schijtziek van. Maar bij deze hou ik op en ik zal wel iets in SM posten ofzo :)

[ Voor 19% gewijzigd door Demo op 03-01-2003 16:05 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Demoniac schreef op 03 January 2003 @ 16:02:
[...]
Spannend he, internet? Kan je gewoon stoute dingen zeggen tegen mensen die je helemaal niet kent, want ze kunnen je toch niet au doen :/
Feit is dat bovengenoemde posts niet volgens de regels van GoT zijn, jouw argumenten zijn slechts verzinsels waar niets van waar is. En als je zo debiel doet over andere users en hun hobby, dan hoor je gewoon niet hier op GoT thuis en wens ik je een hartelijke ban toe.
ik zal maar de verstandigste zijn.
en de groeten aan je pa en ma

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 16:04:
[...]

ik zal maar de verstandigste zijn.
en de groeten aan je pa en ma
kun je niet tegen een weerwoordje? hou liever op of ga buiten spelen. er wordt hier van jou verwacht dat je je volwassen gedraagt, en anders ben je niet welkom.

[/onzin]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Speelkwartiertje is voorbij :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.