• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 18:04
In de pricewatch zie ik dat Primafoon een palm m130 voor 199 euro verkoopt, echter kan ik dit nergens terugvinden. Is dit nou gewoon onzin of ligt dat aan mij?

het linkje: pricewatch: Palm M130 (Palm OS 4.1, SD, 3.3" QQVGA)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-03 11:05
Tsja primafoon.. mischien is het een een aanbieding bij een enkele vesting oid? dat het daarom niet op de website staat.
Maar zoiezo een beetje absurd die prijs. Stuk goedkoper dan de rest, okee dat kan... maar bij de primafoon? staat bij mij niet bekend als een goedkope winkel :/

Verwijderd

normaal zou die zonder BTW op 260 eurotjes (309,40 incl BTW).

die 199 is dus errug goedkoop, maar dus ook gewoon een stunt die ze niet kenne nakomen, maar gewoon dan als jij in de winkel komt zeggen "sorry meneer, die zijn uitverkocht" en dan hebben ze je in de winkel en ze hopen dan dat je de m515 of hoger/duurder koopt

Verwijderd

Het klopt wel, de aanbieding, hij stond in de folder. Heb het zien staan in oliebellenactie-folder geloof ik

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

is een aanbieding, ik heb hier melding van gemaakt in het algemene periodieke aanbiedingen (??) topic toen de folder door de bus geduwt werd..

ping 127.212.23.124

• straat
  • Laatst online: 23-02 18:04
bedankt voor alle reacties, ik ben nu 3 primafoons langs geweest maar overal uitverkocht....
Helaas dus :)

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

De prijs klopt, die had ik toegevoegd. Zoals ernstjj al zei, stond inderdaad in een folder. Omdat het prijsverschil zo groot was heb ik hem toegevoegd :)

• Richard
  • Laatst online: 17:30

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien een beetje nutteloze aanvulling van mij, maar ik had de FreeCom Beatman uit de oliebellenfolder toegevoegd in de pricewatch, maar ik zat eerst ook te twijfelen of ik het wel zou doen. (Daar viel het prijsverschil overigens wel mee)

20*350ZO45°

Pagina: 1