Asus 8460: Rotte driver

Pagina: 1
Acties:

• Mailyourmom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06-2023

Mailyourmom

PDQ Bach forever

Topicstarter
Probleem: Als ik de laatste Asus drivers (31.40F) installeer voor m'n Asus 8460 GeForce 4 4600 en reboot, krijg ik een melding "Invalid driver" en "Can't start Kernel Mode Driver". De resolutie en kleuren zijn wel goed.

De laatste NVidia reference drivers geven ook problemen want daarmee ziet ie soms de hele kaart niet. Op het internet is hier helemaal niets over te vinden.

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:20

Goku33

Ownage!

Tsjah... het enige dat ik je kan zeggen: gebruik gewoon de drivers van nvidia zelf, die maken naar mijn idee toch altijd de beste drivers.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:46

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik zou het toch bij de reference drivers van NVidia houden als ik jou was. Deze zijn over het algemeen het best.
Maar wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat je kaart niet helemaal 100% in orde is. Probeer eens een andere versie van de nvidia reference drivers, en kijk eens of je die problemen daar ook mee hebt. Zo ja druk dan je kaart eens goed aan in zijn agp slot (wil af en toe wel eens helpen). Helpt dit ook niet, neem dan eens contact op met je leverancier, of met Asus zelf.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
vergeet ook niet eerst je oude drivers te uninstallen!
op www.nvidia.com kan je een van de nieuwste detonators vinden.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
welke OS?
heb namelijk zelf een nogal raar probleem, sinds ik sp1 heb installed bij windowsXP werkt geen enkele driver meer van de 3x.xx reeks of lager :?
enkel de nieuwe 4x.xx reeks werkt, en ja, ook al een nieuwe install geprobeerd
(niet dat de 4x.xx slecht zijn, voond het gewoon raar)

bij mij komt dan de melding "device cannot start"

• Mailyourmom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06-2023

Mailyourmom

PDQ Bach forever

Topicstarter
Windows XP SP1, laatste BIOS en ook laatste ASUS drivers (31.40F). Ik zal het toch maar gaan proberen met de NVidia reference drivers, hoewel die GTA3 onacceptabel traag maken. Alle andere spellen doen het normaal. Enig idee hoe dit kan?
Pagina: 1