[WinXP] vaag console.dll "probleem" *

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik draai de Engelse Windows XP SP1 met een MUI-dutch eroverheen. Net startte ik cmd.exe en wou daar eigenschappen doen, kwam ie met de melding dat \windows\system32\console.dll corrupt was. Dit klopt, want het bleek een nvidia-driver te zijn?!?! NVIDIA nView Desktop and Window Manager staat er bij de omschrijving. Dirt hoort dus niet zo te zijn, heb net het originele bestand van de windows-cd teruggezet, en nu werkt alles weer... Geen echt probleem dus, maar wel vreeeeeemd!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

dog4life schreef op 03 January 2003 @ 13:19:
Geen echt probleem dus, maar wel vreeeeeemd!
Mag ik vragen wat dan het nut van dit topic is? Heb je hier nog vragen over?

Hoewel ik niet denk dat dit topic ergens heen gaat wil ik je toch graag even wijzen op: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, in Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel, deze heb je namelijk nergens vermeld momenteel ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS dus maar in topictitel gezet, zie Compubiter :)

Maar verder is het bedankt voor de melding, erg handig voor anderen met hetzelfde probleem. Om te voorkomen dat er een dozijn onzinreplies achteraan komen een slotje. Toch bedankt voor de tip :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.