micro atx desktop case gezocht

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik ben op zoek naar een leuke mooie micro atx desktop case, voor onder de 100 euro. Hij moet een beetje makkelijk te krijgen zijn in nederland. Ik heb hier wat gezocht, en er zal vast wel een "groot" topic over zijn maar die kon ik niet vinden.

Een aantal heb ik al op het oog. De h340 , in speciaal de h340h reeks van Aopen, en de suntek micro atx case in http://viddel.shop.tweakers.net/

Weet iemand nog goeie alternatieven? yeong yang heeft een leuk klein kastje maar die is volgens mij wat te duur (100+ euro)

specs

Verwijderd

www.tweakers.net/pricewatch ??

Je moet gewoon zorgen dat je wat merken weet, dan kun je vanzelf wat winkels vinden die ze verkopen...
Kijk voor meer merken even hier :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja ik heb al de hele pricewatch doorgekeken, zo veel desktops staan er niet bij.

specs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aopen is een van de weinige. Heb zelf een abit staan (is niet echt mooi kastje) en ik weet dat coolermaster ze ook heeft (maar reken op 400 euro daarvoor, is echt niet leuk meer).
Maar ga de verschillende kastboeren eens langs, Enlight heeft volgens mij nog kleine kastjes

Verwijderd

ik zoek eigenlijk een vierkant microatx kastje,..
vind de aopen desktops erg lelijk

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Azona heeft trouwens ook mooie desktops

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

kijk hier eens.

Hier staat mijn topic met zwarte desktop kasten (vaak matx die je ook staand kan gebruiken)

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Pagina: 1