Toon posts:

[XP] instal key werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik bezig met een installatie van win XP maar de bijgeleverde key werkt niet (meer). :(
Ik probeer windows opnieuw te installeren zonder alles van mn HD af te gooien (Dit om mijn geinstalleerde software, bestanden en documenten te behouden)
Weet iemand misschien een oplossing voor??? Het liefst wil ik niet mn HD formateren!! |:(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Als je Windows over dezelfde Windows heen installeert MOET je dezelfde code hebben, anders werkt het niet. Ik denk dat je het beste gewoon opnieuw kunt beginnen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Traag schreef op 03 January 2003 @ 12:09:
Als je Windows over dezelfde Windows heen installeert MOET je dezelfde code hebben, anders werkt het niet. Ik denk dat je het beste gewoon opnieuw kunt beginnen :)

Euh, waarom hoef ik dat niet te doen dan :? :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 12:11:
Euh, waarom hoef ik dat niet te doen dan :? :)
Mijn ervaring is dat dat altijd moet. Het kan zijn dat ik een ander licentie model gebruikt heb dan dat jij gebruikt. Zowiezo doe ik zelf altijd mijn Windows installatie deleten voordat ik ga installeren :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
En als die legaal is kan je gewoon bellen naar de ms support desk! :)

Verwijderd

en zo niet , dan maar even een kopieetje ko'nijnen bij een vriend ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dan eens proberen met de zelfde code :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

camiels schreef op 03 januari 2003 @ 12:40:
En als die legaal is kan je gewoon bellen naar de ms support desk! :)
Anders ook maar dan helpt het niet 8)7

TS; heb je een legale versie van windows ? Misschien hebben ze m geblokkeerd oid :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

illegale versie van windows? Hier op GoT weten we toch niet wat ïllegaal" betkeent? Illegale spulletjes bestaan hier helemaal niet! :-)
Pagina: 1