Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Colorcase Neonlight Silver Pre Mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus op de website van Colorcase (www.colorcase.be) en daar zag ik bij de pre-mods deze staan: >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/cusneons1.jpg

Is dit wat? Heeft iemand hem staan? Zijn dit wat goeie kasten? Werkt die temperatuur meter goed? :?

Het gaat dus om de pre-mod en niet om de standaard Neonlight Silver. ;)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

pre-mod :|

Heb je al wat gezocht naar deze kast, ik heb em vaker voorbij zien komen :?

System specs

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Voor dat geld kun je beter zelf eentje modden (als je tenminste een goed paar rechter handen hebt) Is ook leuk om te doen vind ik.

Als je niet zelf wilt modden en er het geld voor overhebt, is tie best relaxed! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 12:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht naar deze kast maar dat is niet deze pre-mod! (duh!)

Als iemand hem heeft staan dan kan ik wat foto's bekijken. Want op de foto hebben ze de 2 blauwe fans er niet in gedaan, etc..

Bij die kast zitten de cd-rom achter de lade van de kast. Alleen ziteen er maar 2 van die laadjes bij. Maar ik heb er 3 a 4 nodig. Kan ik die er los bij kopen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 12:16 ]

Verwijderd

Waarom zou je deze case kopen? Als je twee rechterhanden heb maak je het natuurlijk zelf. Heb je twee linkerhanden dan kun je mijnsinziens beter een Chieftec kopen (ik vind hem mooier, waarschijnlijk is hij ook stukken beter) en daar een pre-modded window in doen en een paar ccfl's. Die fans met lampjes kun je ook zo open (o.a. van Coolermaster) en je bent goedkoper uit.

Verwijderd

Topicstarter
De kast is inclusief 400Watt voeding met dubbel fan. Voor kan je de fans op 7 volt of op 12 volt zetten. Dat zit er ook al helemaal bij in. En zo'n zandstraalsticker is ook leuk voor op het window. En ik wil wel casemodden maar dan word het lang zo mooi niet als dit denk ik.

De kast kost zonder modding 140 euro ofzo met 400 watt voeding. Dus geen 2 antec bleu fans, bleu cold cathode, bleu led's, side window, sandstraal sticker. <- is dit hele verhaal 75 euro waard?

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

je kunt het zelf wel goedkoper doen.. maar als je jezelf al die ellende wilt besparen is dit toch wel een redelijk goede oplossing.

alhoewel vind ik die premod cases vaak maar saaie windows hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Oke....maar dat word door dat sandstraal teken wel mooier. Die laatste vind ik denk het mooiste.

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

dat chinese teken ziet er ook wel leuk uit. :)

Verwijderd

ik vind 215 euro wel duur hoor. zelf modden is wel altijd leuk en goedkoper ;)

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

www.wintelco.nl
Colorcase Neon Light Silver: €94,-
Bijpassende sidepanel met ingebouwd window: €25,-

Ik weet dat niet de pre-modded is, maar ze hebben er bij wintelco in ieder geval wel bijpassende windows bij.

[ Voor 42% gewijzigd door Goku33 op 03-01-2003 13:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is dat by wintelco ook inclusief 400 watt dubbel fan voeding? want die sit ook bij die 215 euro in...

Heeft iemand ook foto's van de kast? en van de Pre Mod versie?

Verwijderd

t plaatje ziet er wel mooi uit hoor, zo met al die blauwe lichtjes.

ps: als je m hebt, post dan maar wat fotootjes. (kan ik er weer magnetrons van maken 8)7)

• Goku33
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Nope, bij wintelco krijg je er geen voeding bij...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand pics van deze kast?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik vind dat we af moeten van de term pre-mod. Het is gewoon een kast met een raam erin standaard, niks niet gemod gewoon alles af fabriek :{

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Kawaii
  • Niet online
Idd I totally agree with you Ener-G
En 215 euro is wel enorm duur, voor zo'n case.
Koop gewoon een lian-li en wat mod spullen en je hebt voor minder/hetzelfde geld een mooiere case, en dan kan je tenminste zeggen dat je hem zelf gemod hebt :)

Verwijderd

pre-modded = lame! maak zelf je prut :Y)

Verwijderd

Volgens mij is die kast best goed en werkt die temp. sensor ook aardig. Over het algemeen zijn die cases van colorcase best aardig....De kwaliteit van Lian-Li zal je er niet mee overtreffen, maar diep tenonderdoen doet hij heus niet! Volgens mij zijn de randen ook goed omgevouwen enzo dat je je er niet aan snijdt.

/me En dan wil ik graag nog iets kwijt: Als hij graag een premod case koopt, dan laat hem, en ga niet zo zitten zeuren van pre-mod is lame en je moet het zelf maken. Want het is zijn keuze! Geef liever antwoord op zijn vraag...thnx...

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
ik raad hem af , je kunt beter een AIR kopen of hoe die ook heet , die premod heb ik zelf thuis ook gehad :) , buiten kant is ok maar binnenkant sux , de bijgeleverde fans zijn herrie schoppers }:O

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

Topicstarter
Ook kan ik via v&a aan een Koolance P2-C kast komen, dan heb ik meteen waterkoeling. Is dat beter dan deze?

(en ik ben van plan dan een Asus P4B533-E en een P4 1,8 GHZ A (northwood dus) te kopen. Op overclockers.com staat dat deze op 3,6ghz kan!!!) Kan ik die dan koelen met de waterkoelingskast van Koolance.

Of kan ik beter deze kast halen met een loei van een fan erop?

Verwijderd

Als je zelf niet al te veel wilt modden is dit wel een goede kast als basis

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
ik heb deze, maar dan niet pre-modded.
de temperatuur sensor werkt prima, gewoon tussen een koelvin drukken, en de lcd krijgt zijn stroom van het mobo. Zit ook een knop om de snelheid van de casefans tussen 5 en 12 volt te laten switchen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan unfor wat pics van de kast plaatsen?

• unfor
kan, maar dit is geen modded case dus zet ik wel ff een pic van webshop (wintelco)

Afbeeldingslocatie: http://www.wintelco.nl/shop/neonlight.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ik bodoel echt pics van hoe hij in het echt is. Die photo's van de shop lijken altijd mooier dan dat de kast is...

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 22:58
bij [url http://www.xxxlcases.nl[/url] hebben ze ook zoiets in de aanbieding van enermax

] systeem spec's

• unfor
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/unfor/case.jpg

kk.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Ehm wat wil je met een premodded kast ? Casemodden ?? kan je beter een ongemodde kast nemen.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Topicstarter
Interstice schreef op 09 januari 2003 @ 11:13:
Ehm wat wil je met een premodded kast ? Casemodden ?? kan je beter een ongemodde kast nemen.
Nou ik wil wel casemodden maar standaard van de fabriek is meestal toch mooier. Een koolance PC2-C kastje lijkt me ook wel wat (meteen waterkoeling :9~ )...

Maar deze leek mij ook wel mooi (en al gemod)...

Verwijderd

pre-mod = bad stuff, wat doet dat op casemodding forum ?

ik zelf vind het zonde, maak liever zoiets zelf, ook al ziet het er dan niet uit als uit een fabriek :P

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 12:46:
[...]

Nou ik wil wel casemodden maar standaard van de fabriek is meestal toch mooier. Een koolance PC2-C kastje lijkt me ook wel wat (meteen waterkoeling :9~ )...

Maar deze leek mij ook wel mooi (en al gemod)...
ehm okee, maare net wat Myst1k4l zegt wat doet dat dan hier op een casemodding forum ?

offtopic:
Premodded is niet gemod, want gemod is aangepast en premod is gekocht in de winkel.

[ Voor 15% gewijzigd door Interstice op 09-01-2003 13:27 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

casemod en pre-casemod. verschilt toch maar 3 letters. en betekent beiden hetzelfde. behalve dat je de ene zelf maakt en de andere pre-mod is .

DUS jullie willen zeggen: dat een mod betekent. een raampje in je pc? verder niks. daar ben ik het dus totaal niet mee eens. ook al koopt iemand een pre-mod betekent toch niet dat hij er niks meer aan kan casemodden. Dus als hij bijvoorbeeld er een tft lcd scherm inbouwt is het meteen al wel weer een casemod?

sommige mensen spreken zichzelf een beetje tegen hoor. maargoed. voor mijn mening ... een premod blijft te modden, ook al zit er een standaard raampje in.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Daklem schreef op 09 January 2003 @ 13:33:
casemod en pre-casemod. verschilt toch maar 3 letters. en betekent beiden hetzelfde. behalve dat je de ene zelf maakt en de andere pre-mod is .

DUS jullie willen zeggen: dat een mod betekent. een raampje in je pc? verder niks. daar ben ik het dus totaal niet mee eens. ook al koopt iemand een pre-mod betekent toch niet dat hij er niks meer aan kan casemodden. Dus als hij bijvoorbeeld er een tft lcd scherm inbouwt is het meteen al wel weer een casemod?

sommige mensen spreken zichzelf een beetje tegen hoor. maargoed. voor mijn mening ... een premod blijft te modden, ook al zit er een standaard raampje in.
Ja maar dan is je case toch niet meer uniek.
En als je het zelf verder mod zoals een lcd dan betekent dat dat je zelf te lui of bang bent om zelf een raam erin te zetten.
Ook al mod je em verder hij zal toch nooit zo tof worden als dat je alles zelf gemod hebt.

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

het begint steeds meer door elkaar te lopen..

ik vind de topic/vraag trouwens niet dit forum waardig

[plaatje] leuk peperduur kastje [/plaatje]
en dan vragen is dat wat en zo, worden we nu geacht op fabrieks bedenksels comentaar te geven ?

Lees vooral mijn reply in de topic te veel Pré mod.. ik heb dus niets tegen pré-mod
en ook niets tegen leuke kastjes..
maareuh die zooi gaan we toch niet ff hier bespreken wel ? (tenzij je er een schuifpui of kikkers in wilt plaatsen)

Als het aan mij ligt klappen heren moddereters dit soort topics direct dicht
(ik herinner mij nl. dus nog zeer goed uit een zeer nabij verleden toen een mod, klaboem een topic van die tafel premod dicht knalde met het commentaar "niet zelf gemaakt")

Modden is wat voor spullen dan ook naar eigen inzicht, smaak en of stijl veranderen bewerken en aanpassen.

Modden is: (kijk naar APV) een lian li kast nemen en acuut dat ding door midden zagen

Alle achting heren.. maar op zo'n manier heb ik steeds minder het gevoel dat ik hier onder gelijk gestemde mensen verkeer.

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

IkBenAlles schreef op 09 januari 2003 @ 19:11:
[...]

Ja maar dan is je case toch niet meer uniek.
En als je het zelf verder mod zoals een lcd dan betekent dat dat je zelf te lui of bang bent om zelf een raam erin te zetten.
Ook al mod je em verder hij zal toch nooit zo tof worden als dat je alles zelf gemod hebt.
maar dan blijft het toch een MOD en hoort het hier toch thuis.Volgens mij willen die mensen die tegen pre-mods zijn dat gewoon niet snappen. dat "hun uitvindingen" nu gemaakt worden door fabrikanten. naja.

ff Ontopic :P , ik vind die kast ook wel een beetje duur. je kunt beter gewoon een chieftec kast kopen en die gaan modden. ben je veel goedkoper uit dan dat je er 1 gaat kopen met deze spullen.

het zou mijn geld niet waard zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar het gaat hier om deze kast. Die discussie over dat het hier hoord is gewoon bullshit. Het is een MOD dus hoor het ook in het CM forum. Ga a.u.b. ergens anders zijken en hou op met dat standaard gelul. Het gaat nu om de kast. Dank u!

Iemand nog wat meer pics?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:35:
Sorry maar het gaat hier om deze kast. Die discussie over dat het hier hoord is gewoon bullshit. Het is een MOD dus hoor het ook in het CM forum. Ga a.u.b. ergens anders zijken en hou op met dat standaard gelul. Het gaat nu om de kast. Dank u!

Iemand nog wat meer pics?
het is helemaal geen mod want dat ding kan je standaard zo kopen. Of kan jij me aanwijzen hoe de ongemodde versie van dit ding eruitziet, in cremegrijs zonder raam en lcd temp en stealth frontjes?

-> overige hardware dus

heeft imho alleen nut om het hier neer te zetten als de topicstarter dat ding al heeft en er ook daadwerkelijk zelf iets aan wil veranderen ('modden', hence the name)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Tsjong nerd! Ik meende dat we zouden stoppen met deze discussie. Moet je vooral nog even lekker doorgaan :? |:(

Back to topic:

Pics?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 19:14 ]

Verwijderd

Ik heb de niet pre mod......hij lijkt er sprekend op btw....wel aardige kast....maar wat kut is is dat de mobo plaat en de bovenkant van de case met popnagels vast zitten. Kan je dr dus niet uithalen. Temp sensor werkt wel aardig....heb ehm naast me core zitten...scheelt 3 graden met de temp die me mobo aangeeft. Dat raampje is btw niet echt super vind ik lelijk afgewerkt en te groot. Voor de rest wel aardige kast.

Ik heb dr btw 100 voor gedokt inc 2 fans.
Pagina: 1