Ik weet niet zo heel veel van mobiele telefoons, maar weet wel dat de Samsung SGH-N620 een heel mooi toestel is, maar nou is m'n vraag of dit een goede deal is zag het in de krant:
(Telefoon Gratis, Geen aansluitkosten, Ben regelmatig 2 jaar - 15 euro per maand)
Enige kosten die je aan de telefoon hebt is dus 2 jaar lang 15 euro per maand wat neer komt op 360 euro excl SMS'jes inclusief 75 belminuten per maand.
Dit leek mij een prima deal, omdat de telefoon los al 200 euro kost ...
Jullie bepalen eigenlijk of ik vanmiddag in de auto stap dat ding halen
EDIT: Vergeet er bij te melden dat je een gratis Lotr pakket krijgt ter waarde van 49 Euro
woon bytheway in Gelderland ... zal wel niets uitmaken maar meldt het toch maar ff misschien zit het met de dekking van Ben daar klote ofso
(Telefoon Gratis, Geen aansluitkosten, Ben regelmatig 2 jaar - 15 euro per maand)
Enige kosten die je aan de telefoon hebt is dus 2 jaar lang 15 euro per maand wat neer komt op 360 euro excl SMS'jes inclusief 75 belminuten per maand.
Dit leek mij een prima deal, omdat de telefoon los al 200 euro kost ...
Jullie bepalen eigenlijk of ik vanmiddag in de auto stap dat ding halen
EDIT: Vergeet er bij te melden dat je een gratis Lotr pakket krijgt ter waarde van 49 Euro
woon bytheway in Gelderland ... zal wel niets uitmaken maar meldt het toch maar ff misschien zit het met de dekking van Ben daar klote ofso
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:58 ]