Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo heel veel van mobiele telefoons, maar weet wel dat de Samsung SGH-N620 een heel mooi toestel is, maar nou is m'n vraag of dit een goede deal is zag het in de krant:

(Telefoon Gratis, Geen aansluitkosten, Ben regelmatig 2 jaar - 15 euro per maand)

Enige kosten die je aan de telefoon hebt is dus 2 jaar lang 15 euro per maand wat neer komt op 360 euro excl SMS'jes inclusief 75 belminuten per maand.

Dit leek mij een prima deal, omdat de telefoon los al 200 euro kost ...

Jullie bepalen eigenlijk of ik vanmiddag in de auto stap dat ding halen :)

EDIT: Vergeet er bij te melden dat je een gratis Lotr pakket krijgt ter waarde van 49 Euro

woon bytheway in Gelderland ... zal wel niets uitmaken maar meldt het toch maar ff misschien zit het met de dekking van Ben daar klote ofso

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:58 ]

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als het je toch allemaal al zo weinig uitmaakt, waarom neem je dan geen ander toestel die je gratis krijgt bij een abo van 1 jaar :?

Verwijderd

Topicstarter
Timmey schreef op 03 January 2003 @ 12:00:
Als het je toch allemaal al zo weinig uitmaakt, waarom neem je dan geen ander toestel die je gratis krijgt bij een abo van 1 jaar :?
Ik zie nergens in m'n post staan dat het me allemaal weinig uit maakt??? ... maar okay wil natuurlijk wel een "kinky" :) toestelletje ...

is dit dan een goede deal?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
waarom meteen voor twee jaar vastleggen :?

eens op www.vivacom.nl gekekegen en daar is ie met BEN vaak en Dutchtone Allin €20 voor één jaar al gratis, totale kosten respectievelijk (€270) of (€240) en de mogelijkheid om na een jaar weer voor een nieuwe leuke deal te gaan...

just FYI.....

Verwijderd

Topicstarter
uhmz ja ... nadat het abo afgelopen is kun je doen en laten wat je wil? ... eventueel weer verder gaan met abo of misschien unlocken en een ander abo .. maar de telefoon is dan van jou na dat jaar?

dan is het misschien wel handiger of de Ben vaak te nemen wat dan neerkomt op 270 euro voor dat jaar .... maar das praktisch niets aangezien je elke maand dan 150 belminuten hebt en een tel van ruim 200 euro?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De telefoon is al direct na aanschaf van jou, voor zover ik weet doet alleen Ben nog aan simlocks. Je kunt dus ook online een goedkope abo afsluiten waar je dat ding bij krijgt, vervolgens die sim in de kast leggen. Lijkt me niet handig, tenzij je nog een oud abonnement hebt lopen dat goedkoper is wanneer je belt. De gsm is vrijwel zeker simlockvrij, je moet alleen wel een jaar lang betalen aan een provider (wat je met je gsm doet interesseert ze niet, zolang je maar op tijd betaald).
Pagina: 1