Mijn 9 maanden oude 8310, begaf het gister opeens: ik was van de 100 smsjes die erin staan hard op weg om er 20 te hebben verwijderd, toen ie opeens uitviel
Dat gebeurt helaas wel vaker, en dan is hij gedurende 10-15min niet aan te krijgen. Daarna doet ie het weer prefect, alleen soms zijn al mijn 'leuke functies' en oproep-info gewist. Maargoed, sinds vannacht 1 uur gaat ie niet meer aan, met geen mogelijkheid, de accu is 90% vol... Heeft iemand enige suggesties? Ik heb mijn tel. wel nodig, want mijn vriendin gaat morgen op skivakantie 
[edit]
Ik woon in Hilversum, dus vlakbij Amsterdam (=Nokia Store). Of moet ik echt naar een Service Point? Ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan een reparatie, en ik heb mijn tel. ook niet verzekerd. Dit zou toch gewoon binnen de garantie moeten vallen?
[edit]
Ik woon in Hilversum, dus vlakbij Amsterdam (=Nokia Store). Of moet ik echt naar een Service Point? Ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan een reparatie, en ik heb mijn tel. ook niet verzekerd. Dit zou toch gewoon binnen de garantie moeten vallen?
[ Voor 21% gewijzigd door dog4life op 03-01-2003 11:26 ]