8310 Dood?!?!

Pagina: 1
Acties:

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn 9 maanden oude 8310, begaf het gister opeens: ik was van de 100 smsjes die erin staan hard op weg om er 20 te hebben verwijderd, toen ie opeens uitviel :| Dat gebeurt helaas wel vaker, en dan is hij gedurende 10-15min niet aan te krijgen. Daarna doet ie het weer prefect, alleen soms zijn al mijn 'leuke functies' en oproep-info gewist. Maargoed, sinds vannacht 1 uur gaat ie niet meer aan, met geen mogelijkheid, de accu is 90% vol... Heeft iemand enige suggesties? Ik heb mijn tel. wel nodig, want mijn vriendin gaat morgen op skivakantie :'(

[edit]
Ik woon in Hilversum, dus vlakbij Amsterdam (=Nokia Store). Of moet ik echt naar een Service Point? Ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan een reparatie, en ik heb mijn tel. ook niet verzekerd. Dit zou toch gewoon binnen de garantie moeten vallen?

[ Voor 21% gewijzigd door dog4life op 03-01-2003 11:26 ]

Verwijderd

In welke regio woon je? Ga naar een Nokia Service Point. Als je regio Rotterdam woont, raad ik je STA in Spijkenisse erg aan. Die helpen je direct.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Dit is garantie, gratis dus.
Breng hem naar zo'n Service Point en ze repareren em gelijk voor je (tenminste bij mij was ie in half uur weer klaar, 6510)
Opsturen kan ook, maar dan krijg je hem terug als je vriendin ook al weer terug is. :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• dog4life
  • Niet online
Ik heb net gezocht met google, ik ga zometeen langs bij MD-Products in Hilversum, die zijn ook Service Point. Nou maar hopen dat 't echt gratis is, want heb hem niet daar gekocht. En ik krijg mijn oude 3310 terug, die ik aan mijn vriendin had gegeven (die heeft inmiddels een 3410 :))

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

normaal repareren ze hem gratis, toen ik de 8310 van mijn zus in ging leveren (ook dood) vroegen ze zelfs niet eens naar aankoopbon ofzo, ze stuurden hem op zonder wat te vragen en 2 weken later kon ik hem weer ophalen. Direct repareren deden ze niet.........

• dog4life
  • Niet online
IK heb hem net langsgebracht, er werd wel naar de aankoopbon gevraagd (die ik niet bij me had). Er wordt maandag gekeken of hij bij MD Products kan worden gerepareerd, lukt dat niet, dan wordt ie opgestuurd naar Nokia. Alles is gratis, mits er geen val- en/of waterschade wordt geconstateerd. I'll let you know :)
Pagina: 1