ISDN via USB

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wie weet wat een goede ISDN adapter is met een USB aansluiting ?
Of werkt dat niet goed ? Het lijkt me nl. makkelijker als een insteek kaartje...

Verwijderd

Die producten van trust zijn volgens mij wel ok

• Treb
  • Niet online
Persoonlijk klinkt TRUST mij niet zo vertrouwelijk in de oren...
Ik zoek eigenlijk een merk/product waarbij ook nog aan product verbetering wordt gedaan (driver update van tijd tot tijd etc.)

Iemand een ander voorstel ?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

zo'n ding is fijn, maar bedenk wel dat er extra vetraging optreedt. Vooral van belang bij online gamen.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Treb
  • Niet online
Hoe komt dat dan dat er extra vertraging optreed ?
Geldt die vertraging dan voor elke externe adapter (en evt. routers) ??

• Treb
  • Niet online
Niemand die me verder kan helpen ?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Mijn vader heeft een Compaq USB ISDN modem, maar dat zal je waarschijnlijk ook niet vertrouwd in de oren klinken! ;)
BTW mooi apparaatje... en dan ben ik zeker geen Compaq liefhebber...
Helaas is het typenummer me ff ontschoten...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Treb
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 09:58 schreef FoolZero het volgende:
Mijn vader heeft een Compaq USB ISDN modem, maar dat zal je waarschijnlijk ook niet vertrouwd in de oren klinken! ;)
BTW mooi apparaatje... en dan ben ik zeker geen Compaq liefhebber...
Helaas is het typenummer me ff ontschoten...[/quote]Enig idee of er vertraging optreed ?
Wat zijn de ping tijden en heb je toevallig wel eens zitten gamen via internet ?
Kortom ervaringen: wissel ze uit :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 13:02 schreef Treb het volgende:
Enig idee of er vertraging optreed ?
Wat zijn de ping tijden en heb je toevallig wel eens zitten gamen via internet ?
Kortom ervaringen: wissel ze uit :)[/quote]Hmmm, ik denk niet dat mijn vader een echte gamer is, dus daar heb kan ik nix over melden. Hij gebruikt zijn computer voornamelijk zakelijk en is in principe niet zo een ervaren internet gebruiker. Echter als ik bij mijn ouders ben en ff op GoT (;)) wil kijken, dan heb ik geen problemen met de verbinding. En daar moet aan toegevoegd worden, dat mijn vader bij Zonnet zit. Misschien heb je daar wat aan. Thuis heb ik trouwens zo een Twister USB modempie (ook USB), maar aangezien Chello toch iets sneller is gebruik ik die connectie nooit...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

ikke heb een E-TECH TA128
bevalt perfect
bij mycom besteld en daarom ook een ritje in de ferrari gemaakt:)

• Treb
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 19:48 schreef funky_tom het volgende:
ikke heb een E-TECH TA128
bevalt perfect
bij mycom besteld en daarom ook een ritje in de ferrari gemaakt:)[/quote]Speel jij wel eens spelletjes via het internet ? Merk jij ook de vertraging die hierboven genoemd wordt ?
Hoe is het verder met drivers enzo voor dat ding ? Verkrijgbaar voor win9X, nt/2000 en evt linux ?

Verwijderd

Vertraging heb je inderdaad wel een beetje maar dat is bijna te verwaarlozen.

Met de drivers gaat het perfect eens in de zoveel tijd worden ze geupdate :)

• Treb
  • Niet online
Ik zal me eens even verdiepen in die Etech dingen, bedankt voor je reactie.
Pagina: 1