Toon posts:

Erg ver gaan!

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dit:

Ik werd gewaarschuwd dat ik niet meer me site adres mog zeggen, dus ik dat niet meer doen. GoT zij via een mailtje ook dat ik al mijn Homepage (dat huisje) al had en nog een dezelfde adres te veel vonden. Dus ik dacht dan zeg ik maar dat ze op mijn huisje moeten klikken, Toen ik dat had gezegd kreeg ik een mail binnen dat ik ineens gebanned was!

Wat vinden jullie hiervan????????

Verwijderd

Dom... spam wordt gewoonweg niet gewaardeerd!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 10:27:
Het probleem is dit:

Ik werd gewaarschuwd dat ik niet meer me site adres mog zeggen, dus ik dat niet meer doen. GoT zij via een mailtje ook dat ik al mijn Homepage (dat huisje) al had en nog een dezelfde adres te veel vonden. Dus ik dacht dan zeg ik maar dat ze op mijn huisje moeten klikken, Toen ik dat had gezegd kreeg ik een mail binnen dat ik ineens gebanned was!

Wat vinden jullie hiervan????????
Het hoort niet hier maar in Lieve Adjes en mail de betreffende mod hierover even nick@tweakers.net. Lees ook >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< even door.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ehm, jij noemde de hele tijd jouw site, ik neem aan bij elke post, en toen werd je gevraagd dit niet meer te doen. Vervolgens verwees je mensen maar naar je huisje (homepage) en daarom ben je geband. Lijkt mij eigenlijk een vrij logische gang van zaken, zie bijvoorbeeld hier:
FAQ Forumgedrag - Spam
Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
Over welk account gaat het btw?

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 03-01-2003 11:00 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hierover kun je mailen met de betreffende moderator of contact opnemen met de bemiddelaar. Dit is niet het juiste subforum om in te klagen over forummoderators of forumbans, daarom doe ik deze nu op slot. Lees de linkjes die de mensen hierboven hebben gegeven maar eens goed door :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.