Russische host, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 12:04
ik heb via via een russische site gevonden die gratis 100mb, PHP en MySQL, etc beschikbaar stelt. ik heb mezelf geregistreerd en ben al eens ingelogd, kan al FTP-en, etc.. maarjah, alles is vanzelfsprekend in het russisch. nu kan ik dit allemaal wel online vertalen, en dat gaat ok...

MAAR, mijn welkomst email van ze kreeg ik op mijn hotmail, en laat die nou net de russische characterset niet gebruiken. 1 grote puinzooi, die ik niet meer kan vertalen. ik wil namenlijk weten hoe ik een mySql databeest aanmaak bij ze..

wat moek doen? :|

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Waarom stuur je ze niet ff een mailtje in het Engels?

• chaozz
ik heb zomaar het idee dat ik daar weer in het russisch antwoord op ga krijgen. de hele site is russisch, geen woordje engels. vertalend kom ik een heel eind, maar nou net in het mailtje staat het woord MySQL wat ik op de site niet meer tegenkom..

zou het kunnen dat de database standaard wordt aangemaakt? is dat met een test PHP te controleren?

[ Voor 10% gewijzigd door chaozz op 03-01-2003 10:26 ]

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-08 18:31
Forward mail naar gewoon account of lees ehm ff met je Outlook Express (die kan hotmail aan)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik denk dat je er weinig aan doet.....

• chaozz
Reveal! schreef op 03 januari 2003 @ 10:25:
Forward mail naar gewoon account of lees ehm ff met je Outlook Express (die kan hotmail aan)
dat vindt ik een goeie!!!! :*)
ff proberen..

Verwijderd

Ik heb een russische vriend ... ja niet mijn vriend maar een vriend misschien dat ik je kan helpen

• chaozz
als je zou willen.. graag! ik stuur het fragment (zo gauw ik hem in mijn outlook express heb) naar je toe.. ok?

• chaozz
de vertaling is gelukt, maar ik kan je hulp nog steeds gebruiken. de vertaling is ongeveer:
ACCESS to THE SERVER BD Of mySTsL for obtaining the access to the server BD Of mySTsL you should write on our email address with the request about the institution for you of the data base and the substantiation of the need for this.Details about the use Of mySTsL on our server look in the appropriate division
ik moet dus een emailtje sturen, waarin ik vraag of ze een mySQL database voor me willen aanmaken. daarin moet ik tevens een reden zetten (tis voor een PHPbb forumpje). zou je me hier mee willen helpen WebWatcher?

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
en zou je die hoster niet eens met ons delen?? :+ :D

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:14

Qwerty-273

Meukposter

Fried schreef op 03 januari 2003 @ 10:34:
en zou je die hoster niet eens met ons delen?? :+ :D
`
Misschien gelijk voor hun een engelse vertaalde pagina maken :P of in het nederlands natuurlijk :D

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• chaozz
wat egoistisch van mij he.. :9

hierzo: www.h1.ru
dan aan de linkerkant de 2e link (in je statusbalk komt zoiets als Signup.htm). die moet je hebben. dat is tevens het enige document waar een engelse variant voor beschikbaar is. verder is ALLES russisch. ik vertaal de boel zinnetje voor zinnetje met http://world.altavista.com

zogoed?

Verwijderd

chaozz schreef op 03 January 2003 @ 10:33:
de vertaling is gelukt, maar ik kan je hulp nog steeds gebruiken. de vertaling is ongeveer:

[...]

ik moet dus een emailtje sturen, waarin ik vraag of ze een mySQL database voor me willen aanmaken. daarin moet ik tevens een reden zetten (tis voor een PHPbb forumpje). zou je me hier mee willen helpen WebWatcher?
Geen probleem,

• Fried
thx voor het sharen! :)
helaas is mijn russisch ook niet meer wat het geweest is en kan ik signup niet een vinden :+

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:53
Fried schreef op 03 January 2003 @ 11:03:
thx voor het sharen! :)
helaas is mijn russisch ook niet meer wat het geweest is en kan ik signup niet een vinden :+
directe link:
http://register.h1.ru/index_en.shtml

Verwijderd

site in het brak Nederlands

site in het brak engels

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:49 ]

• Fried
thx, aanmelden lukt ff nie :(

Hosting service of H1.Ru
Registration Error.

--------------------------------------------------------------------------------

Error description: Service is temporary unavailable. Try again later.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

chaozz schreef op 03 januari 2003 @ 10:14:
ik heb via via een russische site gevonden die gratis 100mb, PHP en MySQL, etc beschikbaar stelt.
Waar zie jij dat gratis dan :? want als ik dit door de vertaler gooi (van de 2 links 2 postings hierboven krijg ik dit scherm na wat klikken ......
http://www.worldlingo.com...u%2Fhosting%2Findex.shtml

En dan moet je volgens mij toch echt betalen :'(

Edit: oopsie, lijkt wel een andere pagina als je gewoon handmatig de URL intikt .... zal dan wel een verkeerde link zijn hierboven :(

[ Voor 14% gewijzigd door ErHa op 03-01-2003 12:28 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

mijn links zijn nu goed hoor

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 22:27
Als je russisch zo slecht is, hoe kom je in de eerste plaats op deze site :? Ik vind het al knap dat je hebt kunnen registreren!
Pagina: 1