Staan we es eerste met ons team duurt et een eeeeeuwigheid voordat de stats er komen.
heb geduld, dit is niet ehct netjes zo he
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
ik hou ook niet van netjes af en toe een lolletje mot kennen._DPC_Scorpion schreef op 03 januari 2003 @ 10:12:
heb geduld, dit is niet ehct netjes zo he
Verwijderd
Hum, weet alleen niet of men dit als een lolletje ziet.
We moeten zuinig zijn op onze stats-posters, ze doen goed werk !
Hierbij deel ik mede om misverstanden te voorkomen dat et maar een lolletje is!Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 10:18:
Hum, weet alleen niet of men dit als een lolletje ziet.
oftewijl een grapje. Als je je nu nog op je lul getrapt voelt weet ik et ook niet meer
Hmmm... je taal gebruik vindt ik minder briljant maar omdat je zo aandringt heb ik de stats voor je:
http://stats.distributed...._id=8&team=10313&source=y
nb: iedereen wil graag stats, en als ze er zijn zie je ze wel. Gaat het je niet snel genoeg dan kan je op IRC #keyserver gaan zeuren, maar ik weet dat het niet erg wordt gewaardeerd
http://stats.distributed...._id=8&team=10313&source=y
nb: iedereen wil graag stats, en als ze er zijn zie je ze wel. Gaat het je niet snel genoeg dan kan je op IRC #keyserver gaan zeuren, maar ik weet dat het niet erg wordt gewaardeerd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit is toch ook gewoon een lolletje. Eén keer in de zoveel tijd wordt er zo'n topic geopend. Daar is toch volgens mij niks mis mee. En ik kan wel verzekeren dat elke statsposter ook wel gevoel voor humor heeft. We moeten er wel voor zorgen dat we niet verkrampt gaan reageren want dat komt de gezelligheid niet ten goede. Een beetje dollen moet kunnen. En uiteraard dit is mijn eigen mening.
Ik zit al een uur te lachen om dit topic.. kom niet eens aan statsposten toe!
Verwijderd
zou jij niet eens heeel rap de stats gaan postenBlistimo schreef op 03 January 2003 @ 10:32:

Verwijderd
Blistimo schreef op 03 January 2003 @ 10:32:
zoals elke dag, wanneer beschikbaar, verschijnen de stats vanzelf
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 10:34:
[...]
zou jij niet eens heeel rap de stats gaan posten![]()
![]()
![]()
Ging jij de kantine niet plunderen?
Verwijderd
onder welke steen ben jij vandaan gekomen.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 10:20:
[...]
Hierbij deel ik mede om misverstanden te voorkomen dat et maar een lolletje is!
oftewijl een grapje. Als je je nu nog op je lul getrapt voelt weet ik et ook niet meer
en even voor jou informatie, dit grapje is al zovaak gedaan dat er zelfs in de FAQ staat dat het vragen om stats "not done" is.
[flame mode]Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
flikker toch op puber !
[/flame mode]
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 10:59 . Reden: thx Blistimo ]
Het is natuurlijk ook waardeloos he, die DPC statsposters.
Als het echte kerels waren bleven ze elke dag tot 01:30 uur op en postten ze de stats dan, meteen, vers van de pers. Dan zitten ze tussen 01:00 en 01:30 een half uur lang elke minuut op f5 te rammen om te checken of d.net haar stats al gerefreshed heeft.
Maar nee hoor, stats worden pas ver in de ochtend gepost. Stelletje watjes zijn het
Als het echte kerels waren bleven ze elke dag tot 01:30 uur op en postten ze de stats dan, meteen, vers van de pers. Dan zitten ze tussen 01:00 en 01:30 een half uur lang elke minuut op f5 te rammen om te checken of d.net haar stats al gerefreshed heeft.
Maar nee hoor, stats worden pas ver in de ochtend gepost. Stelletje watjes zijn het

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 10:20:
Als je je nu nog op je lul getrapt voelt weet ik et ook niet meer
Tsja, VaccaAnonimous, nu weet je het dus niet meerVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 10:52:
flikker toch op puber !
hahahah een puber van 27 jr!!! toch wel gevoel voor humor dus!Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 10:52:
[...]
[flame mode]
flikker toch op puber !
[/flame mode]
03-01-2003 5 euro in de boetepot van VaccaAnonimus (65727)
We spend our years as a tale that is told
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.