Logitech® MOMO® Force of Logitech® MOMO® Racing

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuw stuur. En ik ben uitgekomen bij deze twee stuurtjes.

Maar er is nog enige onduidelijkheid. Op de ene website staat dat de goedkope, MOMO® Racing, geen aluminium pedealen heeft en op de andere website staat er dat deze ook aluminium pedalen heeft.

Ik wil geen plastic meer, dus dit is de doorslaggevende factor. Of het nou met rubber of met leer bekleed is maakt me niet uit.

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Momo Racing force heeft plastic pedalen

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kawa schreef op 03 januari 2003 @ 09:29:
Momo Racing force heeft plastic pedalen
OK, bedankt, dat word dus de Momo force.

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 11:28
Hoezo wil je dan geen plastic pedalen?
Zijn ze bij jou snel stuk gegaan dan?
Ik heb nu al 3 jaar hetzelfde Thrustmaster FF stuur, en nog nooit wat gehad met afgebroken pedalen

iRacing Profiel

Verwijderd

Gewoon gaan voor de MOMO Force.. voor die paar euro extra heb je gewoon het beste :)

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 11:28
Ja, dat hoor ik wel meer ja, maar ten eerste vind ik die Racing VEEL mooier,
maar ik weet niet waarom die rode zoveel beter schijnt te zijn.
Ik wil wel eens weten waarom hij beter zou zijn...

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamers.nl/attachment.php?s=1a6ad3ea623d7bce5be70eb26a9845e8&postid=738930

vs

Afbeeldingslocatie: http://driving.multiplayer.it/immagini/articoli/6623/img2.jpg

iRacing Profiel

Verwijderd

Game-Freak schreef op 28 januari 2003 @ 23:36:
Ja, dat hoor ik wel meer ja, maar ten eerste vind ik die Racing VEEL mooier,
maar ik weet niet waarom die rode zoveel beter schijnt te zijn.
Ik wil wel eens weten waarom hij beter zou zijn...

[afbeelding]

vs

[afbeelding]
Sja.. is natuurlijk een kwestie van smaak :)...
Voordelen van die MOMO Force: Leer stuurwiel, betere pedalen, iets robuuster..

Of er intern ook iets anders is weet ik niet..

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vergeet die Momo Force maar.
Hij gaat uit de handel en wordt vervangen door zijn 'broertje', die Racing versie dus.
Overal in de shops is de Force versie al uitverkocht zowat, en mocht je um toch nog vinden zou ik dat ook wel graag horen ;)
Iig heeft die Force meer metaal / alluminium erin zitten, en schijnt betere Pod-meters te hebben.
Verder is het stuur van leer, en bij de Racing versie van Rubber.
Maargoed, probeer um eerst nog maar eens te vinden, want hij hij wordt dus niet meer geproduceert of geleverd :(

Verwijderd

Hij blijft nog wel in productie hoor... er schijnen wel leveringsproblemen te zijn omdat ie iets aangepast wordt...

Verder zou het een grote fout van Logitech zijn om hem uit de markt te halen.. Er is een grote groep kopers voor..

Maarja.. ik heb hem zelf al, dus waar maak ik me eigenlijk druk over :D

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nou, er zijn aardig wat winkels die dat ding verkopen. Ik neem aan dat er daar heus nog wel een tussen zit die hem nog heeft staan: http://www.tweakers.net/pricewatch/21023

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie ook Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar? over de levering.

Het lijkt mij ook dus dat deze weer leverbaar wordt aangezien deze op de Logitech site netjes staat als 'in stock'.

Als je voor een stuurtje wilt kiezen zou ik zelf zo'n ding in de praktijk eerst eens uitproberen voordat ik hem zou kopen. Het is immers toch een kwestie van smaak. Over het algemeen is de kwaliteit van die Logitech stuurtjes wel in orde, daar hoef je je dus niet druk over te maken.

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

Ik weet het niet hoor...

Heb zelf bovenstaande topic Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar? geopend, en gemeld dat Logitech (volgens henzelf) het stuurtje niet van de makrt zou halen. Tekenen wijzen echter op het tegenovergestelde, en ik leef nu in de overtuiging dat de duurdere versie eruit gaat. Helaas.

Graag hoor ik al dan niet hierboven of iemand 1 van de 2 geruchten kan bevestigen. Ik wil er namelijk NOG één ;)

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

http://www.tomshardware.com/consumer/20020524/wheel-10.html

Zoals je daar kunt zien is hij nog wel te bestellen? Maar dit zijn jammergenoeg aleen maar pagina's voor de VS of Canada sommige :(

Ik werk zelf ook in een computerzaak daar verkopen we het goedkopere broertje en is er geen mogelijkheid om het betere stuur te bestellen :(

Misschien dat er op amrktplaats 1 te koop is ofzo :9

omg de enige online shop die dat doet is computerhq

143 dollar voor het stuur 119,34 dollar voor het vervoeren :( 1,50 dollar voor verzekering in totaal 263,84 dollar :( omg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 16:58 . Reden: omg ]

Pagina: 1