Zoals ik zojuist al vermeld heb sta ik op het punt om de bovenstaande fototoestel tweede hands aan te schaffen. Ik heb echter niet zoveel verstand van een spiegelreflexcamera, vandaar de vraag wat jullie de ervaringen zijn met dat toestel en waar ik op moet letten als ik zo'n toestel aan wil schaffen. Tevens zou ik graag willen weten hoeveel zo'n toestel momenteel nog waard is. Het toestel dat ik op oog heb is ongeveer anderhalf jaar oud en moet nog 350 euro kosten.
Ik kan nou niet bepaald vol lof zijn over minolta lenzen of de fijne tokina/tamron/sigma rommel die er voor beschikbaar is..pak een nikon of een canon camera voor een vergelijkbare prijs, veel meer upgrademogelijkheden + betere kwaliteit lenzen.
bij minolta/sigma/tamron hangt het ook maar net af wat voor een lens je hebt...als je pech hebt is ie kut. Maar ik heb hier een 180 mm macro-lens van Sigma liggen en daar komen toch wel verschrikkelijk mooie plaatjes vanaf.
Verder is die 505 wel een goeie camera en wat ik meestal helemaal relaxed vind is dat Minolta lekker robuust is...niet zo robuust als Nikon, maar zeker beter dan Canon.
en oh ja...majic, heb jij die S2 Pro ? En zo ja, wat vind je ervan ? Ik vind het namelijk de geilste digicam die er op dit moment in omloop is
Verder is die 505 wel een goeie camera en wat ik meestal helemaal relaxed vind is dat Minolta lekker robuust is...niet zo robuust als Nikon, maar zeker beter dan Canon.
en oh ja...majic, heb jij die S2 Pro ? En zo ja, wat vind je ervan ? Ik vind het namelijk de geilste digicam die er op dit moment in omloop is
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world