Ik ben bezig met m'n eigen bedrijf op te zetten. Omdat ik veel aan huis aan huis verspreiding doe van simpele flyers, lijkt het me dus handig om een laserprinter te kopen
Echt heel erg snel hoeft ie niet te zijn, maar een 10-15 ppm (z/w) toch zeker wel....
Tevens wil ik deze printer gebruiken om mijn facturen te printen (in kleur). Is het aan te raden om hiervoor een kleuren laserprinter aan te schaffen? Of kan ik beter gekleurd briefpapier bestellen en dan met een z/w printer alles erop printen?
Ik wil er ook graag netwerksupport op hebben, zodat ik m in m'n netwerk kan hangen.
Eventueel een duplex-unit.
Iemand nog aanraders? Op wat voor bedrag moet ik rekenen voor zo'n printer?
Echt heel erg snel hoeft ie niet te zijn, maar een 10-15 ppm (z/w) toch zeker wel....
Tevens wil ik deze printer gebruiken om mijn facturen te printen (in kleur). Is het aan te raden om hiervoor een kleuren laserprinter aan te schaffen? Of kan ik beter gekleurd briefpapier bestellen en dan met een z/w printer alles erop printen?
Ik wil er ook graag netwerksupport op hebben, zodat ik m in m'n netwerk kan hangen.
Eventueel een duplex-unit.
Iemand nog aanraders? Op wat voor bedrag moet ik rekenen voor zo'n printer?
edit:
Ik zit zelf te denken aan een HP Color LaserJet 2500.
Als ik de verschillen in prijs zie, denk ik dat ik m toch zonder netwerk support koop en dan gewoon de printer share op m'n server. Als dan later het geld een beetje binnen komt, dan kan ik altijd nog een aparte ethernetmodule aanschaffen bij HP.
Heeft iemand ervaringen met deze printer? Of andere suggesties?
Ik zit zelf te denken aan een HP Color LaserJet 2500.
Als ik de verschillen in prijs zie, denk ik dat ik m toch zonder netwerk support koop en dan gewoon de printer share op m'n server. Als dan later het geld een beetje binnen komt, dan kan ik altijd nog een aparte ethernetmodule aanschaffen bij HP.
Heeft iemand ervaringen met deze printer? Of andere suggesties?
[ Voor 24% gewijzigd door Hermanvh op 03-01-2003 08:34 ]
webOS all the way!