[NFS2] na aansluiten stuur menu blijf rollen

Pagina: 1
Acties:

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

Topicstarter
Need for Speed 2.
iedereen die need for speed 2 ( die ouwe jah) wel eens gespeelt heeft met een racestuur heeft volgens mij dit probleem gehad.
ik wist de oplossing maar het is in al die jaren toch ergens gaan zitten waar ik me het niet meer kan herinneren.

Situatie: computer win98, need for speed 2 , Ms sidewider ff op aangesloten

Probleem : na aansluiten van stuur blijf na het opstarten van nfs2 het menu lopen door de opties dus je kunt nogal moeilijk een optie selecteren

in windows en in nfs2 kun je het stuur niet calibreren of ik kan het na +- 2 uur zoeken niet vinden.

ik trek langzamerhand de ahren uit mijn hoofd omdat ik het niet meer weer wat het probleem was.

what?

Verwijderd

Je moet in NFS2 echt wel kunnen calibreren. Staat er niet op de CD een tool daarvoor op? Ik heb namelijk vroeger ook met een stuurtje gereden in alle NFS. (niet meer want keyboard is makkelijker). En ik moest op een gegeven moment links rechts en hoog laag doen (hoog laag met voetpedalen).

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ik heb ook altijd met stuur gespeeld (2SE, 3, Porsche. NFSHP2 speel ik nu met keyboard) en toen kon ik bij 2SE zeker calibreren. Toen wist ik nog niet wat dat was en toen heeft mijn vader dat voor me gedaan. Dat weet ik nog wel... ik zou alleen niet meer weten waar dat was...

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::