Toon posts:

Source Code Anti Print Screen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Website probleem php

Ik Heb Naar Mijn Weten alles proberen te beveiliggen
right click disabled op de goeie manier rechtermuis en tegelijkentijd enter werkt dus niet

maar nu vroeg ik me af of ik print screen kon disablen

en als het niet teveel moeite is de meeste caputure tools none active te maken

maar het gaat mij erom dat de foto,s niet geripped kunnen woorden tuurlijk weet ik dat van de 16.5 miljoen mensen er wel zeker een miljoen zijn die het wel kunnen maar dan stop ik tog de meeste

wie kan mij hierin helpen

Dus als het mogelijk is kan de source dan hier woorden gepost ?

ik kan deze topic niet vinden zou het ergens staan alvast mijn excuuus dan voor het posten

groetjes mike

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 04:24 . Reden: Reden van edit: uhmm uhmm oja of de source hier kon gepost woorden ]

Verwijderd

in de tijd die je nodig hebt gehad om je post te tikken (ik gok 't zo op 5 minuten) had je ook ff op google kunnen kijken.. printscreen afvangen kan schijnbaar niet je kan wel iedere 20ms 't clipboard leekrotten schijnbaar.. naja goodenough..

http://www.pscode.com/vb/...p?txtCodeId=3337&lngWId=2

Verwijderd

Topicstarter
sorry u nog een keer te storen maar zodra ik de code invoeg
onload=setInterval("window.clipboardData.setData('text','')",20)

slaan al me ie's vast 3 computers geprobeerd maar bij 3 computer loopt hij vast verschilende ie"s

doek wat fout ?

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
geen idee, hier werkt het wel, met IE 6.0.

Ik moet wel zeggen dat dit wel een heel erg aggresieve manier is tegen het kopieren van je plaatjes..

Verwijderd

Topicstarter
ja ik snap het maar print screen is gewoon nummer 2 na rechtermuis daarom wil ik dus een zooi mensen tegen houden maar niet dat ie crasht kan iemand nog helpen ?

Verwijderd

achja wellicht is die 20ms een beetje aan de strakke kant. hoe dan ook iemand z'n clipboard leeg gooien blijft niet netjes.. en trouwens..de nr2 zijn gewoon de lui die javascript even uitschakelen, rechts klikken op je foto en dan save as doen.. teminste dat doe ik altijd als ik op zo'n irri site ben die je right click afvangt..

Verwijderd

je kunt inderdaad met deze manieren een gross van de hcc'ers tegenhouden...... (i hate hcc'ers ;-) lees n00bs)...

maar als ik jouw was zou ik gewoon credits op elke foto zetten..

andere extreme manier....... via horen... is mensen software laten installeren en die toont de pics en hookt in op je video driver om zo print screen zwart te tonen op de area van de window waar het programma draait...

Verwijderd

Topicstarter
dam dacht al print screen woordt namelijk door windows aangestuurd kan je dus niet uitzetten via browser das nouw jammer
pfff 1000 foto,s copyrighten lijkt me ook niet makkelijk /slim :s

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Sowieso niet mogelijk om t op die manier te blocken. Elk simpel sitemirror progsel haalt de files zelf op... Probeer Teleport Pro voor de grap eens...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Eelis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02-2015
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 04:23:
maar het gaat mij erom dat de foto,s niet geripped kunnen woorden tuurlijk weet ik dat van de 16.5 miljoen mensen er wel zeker een miljoen zijn die het wel kunnen maar dan stop ik tog de meeste
Iedere sjaak kan Javascript even uitzetten. De 'maatregelen' die jij probeert te implementeren zijn extreem makkelijk te omzeilen, maar veroorzaken wel enorme schade aan de gebruikersvriendelijkheid van je website (met als gevolg dat veel mensen (waaronder ik) die niks kwaads in de zin hebben je site meteen zullen verlaten). Ook ik raad je aan deze 'maatregelen' te vergeten en een andere oplossing te bedenken.

[ Voor 3% gewijzigd door Eelis op 03-01-2003 06:34 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 21:49

Gerco

Professional Newbie

Het is waarschijnlijk gewoon het beste om een watermerk in je foto's te zetten, dat kan ook prima met een scriptje (PHP + ImageMagik bijvoorbeeld)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 04:23:
Dus als het mogelijk is kan de source dan hier woorden gepost ?
Oke, ten eerste Script-requests zijn hier niet toegestaan, ten tweede heeft het niks met PHP, of andere onderwerpen die hier behandeld worden te maken (W&G is de plaats voor client-side scripting), en ten derde is het voorkomen van opslaan van afbeeldingen onmogelijk.
Stel dat je dan met een JavaScript, en dat is mogelijk zonder een irritante alert-box, het opslaan kan voorkomen, iemand hoeft dan alleen maar naar zijn/haar
temp.int.files te gaan en dan heeft ie de afbeelding alsnog. Dus...laat maar zitten, want het werkt alleen maar tegen je.

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03
Mocht je een script instellen dat het clipboard leegt raad ik je aan dat aan de toekomstige bezoeker te melden. Voordat hij de pagina opzoekt...
Het is immers wel heel erg sneu als hij/zij zijn belangrijke Word document in het geheugen heeft staan om het later te plakken. En een of ander script prutser weet dat voor hem te wissen.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:15
Voordat je doorraast met je anti-print screen meuk, let op, veel browsers ondersteunen dat niet en het is een vuile manier van beveiligen... Als het je gaat om fotos die beveiligd moeten worden kun je ze beter van zo'n formaat maken dat ze nog wel te bekijken zijn maar niet aantrekkelijk om er iets mee te doen...

|>

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:05
Printscreen is naar mijn weten niet te disabelen, en heeft ook absoluut geen zin. Als je alles al hebt gedaan (watermerk, rechtermuisknop etc..) dan hebben nog meer sancties tegen het "stelen" van je images geen zin, want dan kun je ze gewoon beter niet op internet plaatsen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

^^

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.