Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Anoniem: 34692
je bedoelt zo een... nja, stukje dat er uit steekt
dat op dezelfde as zit als de bevestigingsschroef?
als het dat is... pleur het er gewoon af, breken, zagen, smelten, ask osama....
ik koop altijd statieven van velbon. Dat palletje, of pinnetje hoe je het ook wil noemen
is bij hen gemonteerd met een veertje, heb je geen gaatje?? dan gaat dat pinnetje vanzelf naar beneden
dat op dezelfde as zit als de bevestigingsschroef?
als het dat is... pleur het er gewoon af, breken, zagen, smelten, ask osama....
ik koop altijd statieven van velbon. Dat palletje, of pinnetje hoe je het ook wil noemen
is bij hen gemonteerd met een veertje, heb je geen gaatje?? dan gaat dat pinnetje vanzelf naar beneden
je kan een stukje vilt gebruiken tussen camera en statief.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
euh .. heb ik ook (wel met Powershot S10).. je plaatje op dezelfde plaats houden en schroef er dan inschroeven (of is die niet los te draaien?)...
Maar laat eens een plaatje zien van je statief eens zien (heeft er verder niks mee te maken .. maar toch) ...
Maar laat eens een plaatje zien van je statief eens zien (heeft er verder niks mee te maken .. maar toch) ...
Kun je dat pinnetje niet gewoon afzagen met een ijzerzaagje of afknippen met een nijptang?
het is al opgelost? .. btw bij mij kan het pinnetje eruit wanner ik dat wil...
Probleem is inmiddels opgelost. Je moest inderdaad het plaatje vasthouden en de schroef in de cam schroeven vanaf de onderkant, maar dat pennetje zat muurvast en moest ik er bij de winkel waar ik het statief gekocht had uit laten halen.
Maar werkt nu perfect en nu bij schroeven gaat dat palletje mee naar binnen toe. Dus probleem opgelost !!
Maar werkt nu perfect en nu bij schroeven gaat dat palletje mee naar binnen toe. Dus probleem opgelost !!
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Pagina: 1