Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
nee die is waarchijnlijk voor een docking bay,.
maareuh er bestaan toch gewoon usb floppy drivejes .....je hebt toch usb
maareuh er bestaan toch gewoon usb floppy drivejes .....je hebt toch usb
Maar de bios ondersteund geen boot-from-USB, of heb ik dat niet nodig?
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
euh om nou precies op je vraag terug te komen.
nee, je naar alle waarchijnlijkheid geen 'standaard' externe floppydribe aansluiten.
je zou het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien aan kunnen sluiten als er niet zoveel inteligentie in de docking bay zit en je weet de pin layout ..
dan moet je nog een passende conector vinden
etc etc
ja dat wordt een acer dingetje kopen als je wil booten
wat ook een alternatief is dat je voor 5€ een verloopje van 3,5" naar 2,5" en dan via een ander pc data op de hd te gooien .. ik neem aan dat installeren van windows oid het probleem is ...
nee, je naar alle waarchijnlijkheid geen 'standaard' externe floppydribe aansluiten.
je zou het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien aan kunnen sluiten als er niet zoveel inteligentie in de docking bay zit en je weet de pin layout ..
dan moet je nog een passende conector vinden
ja dat wordt een acer dingetje kopen als je wil booten
wat ook een alternatief is dat je voor 5€ een verloopje van 3,5" naar 2,5" en dan via een ander pc data op de hd te gooien .. ik neem aan dat installeren van windows oid het probleem is ...
Ik moet vaker booten van diskette, omdat ik verschillende OS'en aan de slag ben , ik heb gewoon van elke windows versie wel een boot CD, dat is het probleem niet..
[ Voor 96% gewijzigd door Obruut op 03-01-2003 00:58 ]
ja dat wordt een acer dingetje kopen als je wil booten .. denk ik
maar mischien iemand nog iets .. ik ken acer die dingen natuurlijk niet echt.
op beurzen zi eje wel regelamtig van die interne drives langskomen .. kon je wel es een paar €s schelen
maar mischien iemand nog iets .. ik ken acer die dingen natuurlijk niet echt.
op beurzen zi eje wel regelamtig van die interne drives langskomen .. kon je wel es een paar €s schelen
ik heb hier een externe floppy drive liggen voor een toshiba geloof ik. Dat is een andere aansluiting dan dat.
Pagina: 1