Toon posts:

[Firewall] ZoneAlarm problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabelinternet en ZoneAlarm, nu doet alles het wel goed, maar af en toe doet mn mail het niet meer en kan ik niet meer FTP'en (surfen nog wel gewoon). Dit ligt (na wat gezocht te hebben) aan ZoneAlarm, als ik m afsluit kan ik weer mailen en FTP'en.

Heeft iemand dezelfde problemen? Het lijkt erop dat ZoneAlarm af en toe poorten afsluit of zo (FTP:21 , Mail:110 en 25)...

• Dikdoan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06-2025

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

Alleen met Napster doet ie af en toe een beetje raar.
Met FTP geen problemen.

Mazz

Zolang ie het blijft doen....

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 22:59

GeeBee

Oddball

Misschien heb je programma's de toegang ontzegd?
Kijk ff onder Programs.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Topicstarter
Nee , ik heb de programma's toegelaten om het naar internet te connecten....

Napster doet bij mij het ook af en toe niet....

• GeeBee
  • Laatst online: 24-08 22:59

GeeBee

Oddball

Heb je misschien een proxyserver draaien die niet goed ingesteld is?
Of heb je bij security de lokale of internetservers geblocked (vinkjes zijn bij mij weg)?

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welke ZA heb je daar?
de nieuwe 2.144 is een beetje tricky..
Ben zelf weer teruggegaan naar 2.125 want daar kon ik de DHCP lease van de kabel wel op binnenkrijgen, maar met de nieuwe niet, tenzij ik het security level verlaagde.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Allowserver wil ook wel eens helpen. Stel de programma's binnen ZA in op alow server. Dit voorkomt ook veel van de problemen.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

risico:
Trojan als 'trusted' app.. leuk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1