Toon posts:

kpn weg ermee, hou die zooi maar!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er ook zo ziek van he...

ik vandaag kpn maar is gebeld!

1e keer bellen: "ja uw bestelling is vastgelopen" Ik vraag hoe dat kwam maar dat kon ze niet zien.

2e keer bellen: "Nee hij is niet vastgelopen, alleen zit het logistiek niet goed in elkaar bij het versturen van modems en we moeten nog bevestiging krijgen bij xs4all" Ik vraag waarneer hij dan komt "dat ligt aan xs4all meneer, en aan de voorraad bij ons, minimaal 3 dagen".

Ik als de sodemieter xs4all gebeld (ik heb 4 november het zooitje aangevraagd)
"Dat kan niet aan ons liggen hoor, nee bij ons is alles technish goed!, wacht ik zou even KPN bellen [wachten] nee hoor het ligt aan hun, ze hebben de pakketjes niet meer op voorraad, het duurt minimaal 4 weken voordat u het pakket binnenkrijgt, maar u hoeft tot die tijd niks te betalen" ik vraag of het mogelijk is om dan zelf een pakketje te kopen in een winkel en het DHZ pakket van KPN te weigeren "ja dat kan, u moet dan gewoon niet betalen :)" Ik vraag of het dan ook echt werkt "ja dat werkt hoor" gegarandeerd? "ja hoor" ok, wat is uw achternaam? "**** *****".
Ok, die bel ik dus morgen terug :)

morgen voor de zekerheid nog maar een keer aan iemand anders van xs4all vragen of echt alles goed is.

Heeft iemand anders dit ook gedaan? en werkte het toen ook?

Verwijderd

Topicstarter
sorry dit bericht had achter de uitrol gemoeten..
kan een mod dit verplaatsen,

mijn excuus

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Oke :Y)

Foutje kan gebeuren :)

Dit topic is gesloten.