Toon posts:

HP Officejet PSC 2210 vs PSC 950

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen? Ik zit erg te tubben om één van deze twee all-in-one printers aan te schaffen.

Welke zou jij kiezen en waarom?

HP Officejet PSC 2210

Afbeeldingslocatie: http://www.hp-expo.com/productimages_170x190/c8658a.gif
Klik hier voor meer info.

HP Officejet PSC 2210

Afbeeldingslocatie: http://www.hp-expo.com/productimages_170x190/c8436a.gif
Klik hier voor meer info.

Ik d8 eerst dat de 2210 de opvolger was van de 950, maar na flink wat uren rondgesurft te hebben bleek dit toch niet zo te zijn.

Of misschien toch een epson?! Een CX 5200? Misschien iemand ervaringen mee?

Laat het me altublieft weten, want ik weet het echt niet. Alvast bedankt.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De HP is wel interessant ten opzichte van de Epson vanwege de cardreaders.
Wat betreft de keuze tussen de 2210 en de 950 zou ik toch voor de 2210 gaan.
Is namelijk het meest recente model, zal dus langer ondersteund blijven door HP denk ik zo. Gezien de nieuwheid van de 2210 zijn de meeste specs beter.
Zo heeft de 2210 een bijvoorbeeld een betere scandiepte (48bits t.o.v. 36bits).
Hij maakt gebruik van Photoret. IV (de 950 heeft III).
De inkpatronen die de 2210 gebruikt zijn wel iets prijziger geloof ik.

Maar goed, de all-over specs zouden mij toch voor de 2210 doen kiezen.

[ Voor 42% gewijzigd door Brede P op 02-01-2003 22:55 ]

• FXR1340
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 23:07

FXR1340

WTSHTF

Op een aantal punten is de 2210 iets sneller en nieuwe features zoals photoret IV en usb 2.0.
Prijs onderling verschilt zo'n 30 euro ongeveer, in het voordeel van de 950. Ik ga zelf de 2210 halen volgende maand.

Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs

Verwijderd

2210 kan ook nog SDcards lezen
Patronen alleen in 17 en 19 ml dus geen dubbel inhouds patronen te krijgen
Max resolutie 4800x1200 optimized tegen 2400x1200 voor de 950

Verwijderd

Topicstarter
Wat te denken van een Canon SmartBase MPC-400?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 22:50:
Ik d8 eerst dat de 2210 de opvolger was van de 950, maar na flink wat uren rondgesurft te hebben bleek dit toch niet zo te zijn.
Waar heb je dan vandaan gehaald dat dit niet zo is? Volgens mij (althans, dat is wat de HP vertegenwoordiger mij vertelde :P) is het namelijk wel de opvolger. De 950 is al een tijdje geleden uit de productie gehaald :).

Verwijderd

Topicstarter
Dan had ik het toch fout :P

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb deze zelf ook bestelt HP 2210, ik w8 er nog steeds op. (slecht leverbaar bestelt voor 362 euro). Als er betere all-in combo's zijn hoor ik het ook graag.

[ Voor 23% gewijzigd door MaDLiVe op 03-01-2003 23:59 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om die 2210 op een netwerk aan te sluiten met zo'n jetdirect poortje? Of is die niet beschikbaar voor dat type? Alvast bedankt!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb het niet heel aandachtig gelezen, maar volgens mij staat hier wat Herodion zoekt :)

Verwijderd

*schaamt*
danku!
niet iedereen is zo scherp meer op de zondagmiddag ;)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nah, t duurde ook ff voor ik het gevonden had hoor ;)

Ik heb zelf trouwens de 950, en ben er dik tevreden over. Ik had alleen wel gehoord dat er leveringsproblemen met de 750/950 zijn of waren. Met de 2210 heb ik geen ervaring, maar over mijn 950 ben ik nogmaals dik tevreden :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem vandaag gekocht bij BCC, voor 359 pleuros. Als je zegt dat ie bij Media Martk ook voor 359 staat krijg ie hem wel (staat ie ook). BCC ondersteund de actie van HP ook dat je je oude camera terugstuurt en dat je dan 50 pleuro teruggestort krijgt.

Leuke printer en op deze manier niet al te duur.

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-07 17:24

brous

No Soap for you!!

Ik heb deze all in one nu een half maandje en ben er erg tevrede over.
Print, scant, kopieert en leest de geheugen kaartjes goed met de fax heb ik nog niet gewerkt. Het enige grote nadeel vind ik is de software van hp vind ik niet zo fijn werken.
Het scant en print wel goed en makkelijk maar als je iets wilt veranderen in de instellingen dan moet je eerst uitvogelen waar dat staat das eigenlijk het enige minpuntje van de all in one.

Als je hem nog voor 10 jan koopt krijg je zoals SEC zei 50 euro terug en dat is niet vervelend:)

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Ik heb de 2110 net :) Een stukje goedkoper dan de 2210, maar ja, ik hoef dan ook niet per ce een fax en een card-reader.

Wél jammer vind ik het dat XP de printer niet standaard herkent (itt de oudere 950), en dat je pér cé die HP-software erop moet knallen. Het biedt mijns inziens weinig voordeel tov alle programma's die ik reeds heb geinstalleerd (ACDSee voor het overzicht van de plaatjes, PhotoShop om ze te bewerken, en elk redelijk programma heeft wel TWAIN-ondersteuning om te kunnen scannen).

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

elviver schreef op 11 januari 2003 @ 02:53:
Ik heb de 2110 net :) Een stukje goedkoper dan de 2210, maar ja, ik hoef dan ook niet per ce een fax en een card-reader.

Wél jammer vind ik het dat XP de printer niet standaard herkent (itt de oudere 950), en dat je pér cé die HP-software erop moet knallen. Het biedt mijns inziens weinig voordeel tov alle programma's die ik reeds heb geinstalleerd (ACDSee voor het overzicht van de plaatjes, PhotoShop om ze te bewerken, en elk redelijk programma heeft wel TWAIN-ondersteuning om te kunnen scannen).
Dat is ook iets wat ik jammer vind, de HP meuk is zo traag en log en bovendien veel te wensen over. Voor mij is het uiteindelijk toch de 2210 boven de 950 geworden. De 2210 is nieuwer en daarom ook maar daarvoor gekozen. Jmmr alleen dat dit apparaat minder robuuts aanvoelt. Lijkt alsof alles elk moment kan breken bij een plotselinge beweging (vooral de scanklep).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Let wel op dat je voor Photeret IV wel een aparte Fotocartridge moet aanschaffen. Deze vervangt de zwarte cartridge dan. Zelfde liedje als de Deskjet 690 dus. Deze cartridge wordt er niet bijgeleverd, dus uit de doos is het een Photoret III printer.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Wat nog mooier is is dat de USB kabel er niet standaard bijgeleverd wordt :P Die fotocartrige vervangt inderdaad zwart. Normaal heb je zwart + 3 kleuren in de kleuren cartridge, met de fotocartridge heb je die 3 kleuren nog steeds, maar nog 3 andere kleuren erbij (erin dus), wat echt schitterende resultaten geeft (heerlijk HK-mokkel op een foto-A4 uitgeprint :9~). Die fotocartridge is vreemd genoeg goedkóper dan de normale kleuren-cartridge: €25 ex BTW heb ik hem gekocht bij de office center :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 21:43
Ook hier een zeer tevreden gebruiker van de PCS 2210. PhotoRET IV ipv III was een van de doorslaggevers, plus een zeer goede prijs (€308 INC.) bij office centre inruil actie. Het enige wat ik er eigenlijk in mis is de duplex module. Mijn Cxi 970 kon zo handig 2 zijdig printen zonder dat ome zeef moest hannessen met stapeltjes papier.

Verwijderd

ik heb hier een HP PSC950 staan gekocht van www.informatique.nl destijds voor 419 euro
maar het was elke euro waard en ik ben er dik tevreden mee...eerst dacht ik de memory slots niet te gebruiken maar daarna schafte ik een Digitale camera aan en toen was het uploaden van de foto's een SNAP! echt super easy
printen is ook SUPER!! perfect kwaliteit en scannen gaat super snel!!

dit is gewoon een stuk handiger dan al die externe losse apparaturen. ik hou er niet van om aparte scanners, printers, memcard slots etc te hebben geef mij maar de All-in-one's van HP
Pagina: 1