Toon posts:

Windows reboot bij het opstarten van sommige websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn (orginele )windows98_se NL bakkie opnieuw geinstalleerd, maar sindsdien reboot hij spontaan bij de meeste websites.
Als ik bijvoorbeeld de windows98 updates van windows wil gaan downloaden gaat hij rebooten waar windows je computer gaat inspecteren.

Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik vm van java miste, maar nadat ik dit gedownload had en geinstalleerd had, had ik nog steeds hetzelfde probleem.

Voorheen heb ik hier nog nooit last van gehad.

Ook heb ik geprobeerd om de SDK (van Sun) te installeren maar als ik hier de webstart (ofzoiets) van opstart begint mijn pc ook al te rebooten.

ps. Ik gebruik IE 6.0 sp1

Ik heb op google meerdere malen gezocht en heb ook wat andere mensen hier over geinformeerd maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 10:34 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Gebeurd het niet toevallig bij teveel CPU-gebruik? Dan zou het zomaar aan je voeding kunnen liggen misschien.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb een "schone" pc er staat niks op, en voorheen had de pc er ook nooit last van.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Waarschijnlijk een corrupt Object:
Ga eens naar je internet opties (in configuratiescherm), daarna naar de Settings van Je Temporary Internet Files -> View Objects.
Verwijder deze allemaal, wanneer ze nodig zijn worden ze weer aangemaakt dus je verliest niks, je moet alleen je flash plugin opnieuw installeren wellicht.

Probeer daarna nog eens te updaten van de windows update site, nu krijg je weer zo'n dialoogje van windows update software beveiliging, accepteer dit object, en dan zou het over kunnen zijn.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Wat Justice zegt werkt helaas ook niet.