Het was mijn veronderstelling dat topicstarter naar ISDN wilde omdat dit SNELLER is. Bij mijn weten is de enige manier om 64 kbit/s te verkrijgen middels een ISDN adapter, welke aangesloten zit op de T1. Je kunt eventueel een hubje gebruiken om zo je ISDN lijn in 2 snoertjes te verdelen waarvan er 1tje weer naar een ISDN toestel of een Quattrovox gaat, maar het blijft onhandig.
- Je hebt maar 1 abbonement nodig MAAR je kunt alleen je eigen nummer meenemen en je buurman krijgt dan een ander nummer en komt dus NIET in het telefoonboek!!!
Dit kan wel, maar dit kost extra. Hoeveel en of het per maand/jaar is weet ik niet. Het eerste nummer wordt altijd gratis gepubliceerd, volgende nummers is niet gratis.
En ja... de buurman moet inderdaad zijn nummer opgeven, dus dat is nogal een nadeel.
- Met die quatrofox kun je voor elke uitgang een nummer programmeren en gratis internet met je buurman bellen dus dat is geen probleem.
Een ander probleem is weer dat de buurman zijn net vers gekregen telefoonnummer WEER kwijtraakt als de ene buurman besluit te verhuizen. Dan meot de andere buurman immers weer telefonie aanvragen en zo blijf je natuurlijk bezig.
Het blijft een boere-jongens oplossing

Neem gewoon zelf ISDN en wat de buurman doet dat moet hij weten