Toon posts:

[IT] soort flame.. ?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
microsoft trage server ?

hier in mijn topic heb ik het over een (in mijn ogen) te trage download snelheid.
Ja voor al die modemmers is 1.65 mb/sec heel wat, maar daar gaat het allemaal niet om, het gaat om het feit dat een 150 mbit verbinding veel meer dan 1.65 mb/sec zou moeten trekken.
Daarom vroeg ik of microsoft misschien de snelheid gelimiteerd had, of dat het misschien dus toch aan mijn kant zou liggen.
Maar dan sluit de it mod mijn topic..

met wat ben je toch zielig ? :{ en opschepperij.. ja vast.
dan zou ik wel een screenshot hebben genomen van de snelheid, en in het topic plaatsen..

Tuurlijk is het allemaal vrij snel met 1.65 mb/sec
maar mij gaat het nu gewoon om de feiten.. 150 mbit moet harder kunnen..

En dat zo een vraag meteen als opschepperij wordt gezien, kan ik iets bij voorstellen, maar dan toch.. gewoon dichtgooien zonder een concrete reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mail de mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mail de betreffende mod even. :)

cutebritney@tweakers.net dus, zie ook:>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

en ik zal wel laat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BreadFan schreef op 02 januari 2003 @ 22:08:
Mail de betreffende mod even. :)

cutebritney@tweakers.net dus, zie ook:>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

en ik zal wel laat zijn :P
:>

perfecte aanvulling, zo moet je het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je posts in dat topic zijn nu niet echt van het kaliber dat ik denk: 'ja, hij weet dat niet, en zou het graag willen weten.' Het komt wel op me over als opschepperij. Weet je hoe dat komt? Omdat je maar 2 regels tekst post. Daaruit kun je bijna niets afleiden, en het zit nu eenmaal in mensen om dan de rest van de context er zelf maar bij te gaan verzinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag jezelf ook eens af wat voor reacties je zult ontvangen. En tot wat die discussie zal leiden...
/me denkt tot niets en daarom zal die wel dichtgegooid zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 22:03:
microsoft trage server ?
Tuurlijk is het allemaal vrij snel met 1.65 mb/sec
maar mij gaat het nu gewoon om de feiten.. 150 mbit moet harder kunnen.
* kamerplant vraagt zich af waarom je dit nou niet in je startpost had gezet, plus nog extra uitleg e.d.. Waarschijnlijk was je topic dan heus wel opengebleven. In jouw startpost/topic zat je alleen maar te zeuren tegen microsoft dat het oo zo traag is, maar 1,5MB/sec..

Voel je dat nou zelf ook niet aan? :?

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 02-01-2003 23:06 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, ik denk dat de reacties hier wel genoeg zeggen. Op dit forum doen we niet aan slotjesdiscussies op het forum zelf. Mail de mod maar.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.