Toon posts:

Bestaan er public NEWS servers?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel samen met iemand internet (Chello). Nu staat Chello slechts 1 news sessie toe (news.chello.nl) per IP adres (en voor Chello hebben we beiden hetzelfde, moet ook)

Nu ben ik benieuwd of er ook een alternatief is. Een andere news server die ik aan kan via mijn chello verbinding. Wie weet het??

Verwijderd

Ik neem aan dat je dit voor binaries wil doen ?
Dan denk ik dat je teleurgesteld kan zijn, want er bestaan geen gratis nieuwsservers.

Het is namelijk zo dat dit _heeelll veeel_ bandbreedte kost en daarom gaat niemand daar ooit van zijn leven aan beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:52:
Ik neem aan dat je dit voor binaries wil doen ?
Dan denk ik dat je teleurgesteld kan zijn, want er bestaan geen gratis nieuwsservers.

Het is namelijk zo dat dit _heeelll veeel_ bandbreedte kost en daarom gaat niemand daar ooit van zijn leven aan beginnen.
Yep, je weet wat ik wil, maar ik droom lekker verder :Z

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:55:
[...]

Tjah, de IT ligt nu echt op zijn diepte punt. Gratis dingen vind je dus ook pratisch niet meer, maar waarom zou je niet een klein bedrag per maand willen betalen voor een toepassing die je vaak gebruikt ?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:26

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:55:
Beetje flauwe reactie, zeker als je weet wat het kost om een newsserver up en running te houden, en de binaries iets langer dan een uurtje beschikbaar te stellen. Ik heb een paar gratis servers gehad, waren veelal testservers (of ze hadden eerst niet door dat ie "open" stond), die waren na een week oid weer foetsie, en het aanbod was ook niet echt om opgewonden van te raken. Er zullen vast hier en daar nog wat servers te vinden zijn die wel gratis zijn (en je moet tenslotte wat te dromen hebben :P), maar als je realistisch bent neem je een inbel abbie bij xs4all voor 15 euro, in principe geen datalimiet (iig, die limiet ligt denk ik hoger dan wat je bij chello mag downloaden zonder gezeur), hoef je niet iedere week opnieuw naar een gratis server te zoeken. En als je een beetje zoekt in IT zijn er ook zat commerciele aanbieders die voor eenzelfde bedrag per maand ook een goed aanbod hebben.

Gratis bestaat niet, of niet lang...

Exact expert nodig?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Er zijn genoeg BETAALDE newsservers. Er zijn wel een paar public newsservers te vinden die allen tekst-only doorgeven, maar indien je op zoek bent naar binairies dan zal de portemonee open moeten.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
Betaald: [rml][ NEWS]Ervaringen met betaalde nieuwsservers[/rml]
Gratis: www.google.com <== maar ik geef je niet veel kans / geen kans :P

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.