"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Ik dacht leuk, een reactie. Is het van een loser met een domme opmerking.
Ik heb net de Nokia servicedesk gebeld en die wisten me te melden dat ik een toestel heb met een softwarefout
Ik heb net de Nokia servicedesk gebeld en die wisten me te melden dat ik een toestel heb met een softwarefout
Nouja, die 3310's zijn dus echt moeilijk leverbaar. Heb 2 weken op deze moeten wachten
Verwijderd
ja kan toch gewoon vragen aan die gasten bij de winkel of van nokia wat het probleem is, ze hebben zo een oplossing
Ik heb met mijn 3310, die ik sinds donderdagavond pas heb, nog helemaal geen problemen gehad. Zou er maar even mee teruggaan.
Ze zijn (in amsterdam) niet echt moeilijk te krijgen, ben donderdag in 5 verschillende telefoonwinkels geweest, waarvan er vier hem op voorraad hadden. (heb hem uiteindelijk voor 520 gekocht)
Ze zijn (in amsterdam) niet echt moeilijk te krijgen, ben donderdag in 5 verschillende telefoonwinkels geweest, waarvan er vier hem op voorraad hadden. (heb hem uiteindelijk voor 520 gekocht)
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Hee, welke kleur frontje heb je erbij gekregen? Ik niet zo'n polar blue ding maar een donkerblauw/grijssig ding.
Pagina: 1