okia 3310 crasht?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
Ik bedoel dus Nokia 3310 :)
Ik kreeg vandaag mijn 3310, maar heb er tot nu toe alleen nog maar vreemde ervaringen mee. Zo crasht dat ding ineens na bepaalde tijd als ik door de menu's aan het scrollen ben. Ook nu hij aan de oplader ligt valt hij ineens uit. hij schakelt zich ook weer automatisch in, maar het is allemaal wel een beetje vreemd.

Iemand enig idee hoe dit kan? Het lijkt er een beetje op alsof de batterij los gaat ofzo. Mja, kan niet echt lijkt me, dat ding is gloednieuw!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

zeker illegaal ....

• Moriaty
Ik dacht leuk, een reactie. Is het van een loser met een domme opmerking.

Ik heb net de Nokia servicedesk gebeld en die wisten me te melden dat ik een toestel heb met een softwarefout :(

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:42

BS

Simpel dus,

Gewoon terug voor een andere

• Moriaty
Nouja, die 3310's zijn dus echt moeilijk leverbaar. Heb 2 weken op deze moeten wachten :(

Verwijderd

ja kan toch gewoon vragen aan die gasten bij de winkel of van nokia wat het probleem is, ze hebben zo een oplossing

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:42

Marc H

- - Is wakker - -

Ik heb met mijn 3310, die ik sinds donderdagavond pas heb, nog helemaal geen problemen gehad. Zou er maar even mee teruggaan.

Ze zijn (in amsterdam) niet echt moeilijk te krijgen, ben donderdag in 5 verschillende telefoonwinkels geweest, waarvan er vier hem op voorraad hadden. (heb hem uiteindelijk voor 520 gekocht)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Moriaty
Hee, welke kleur frontje heb je erbij gekregen? Ik niet zo'n polar blue ding maar een donkerblauw/grijssig ding.

Pagina: 1