[Starcraft] Wie speelt er nog op Bnet?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ik speel nog op bnet, alleen heb ik nog nooit een fatsoenlijk potje gespeeld. Ik speel namelijk alleen maar Big Game Hunters 8)7
Zijn er nog die-hard starcraft spelers onder de gotters. En hebben jullie zin om ff wat potjes te spelen om mij wat op weg te helpen :P
Mijn accounts op Bnet: Alphega (hieronder speel ik eigenlijk altijd nu) & Sletz0r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 22:45
Hmm, ik speel nooit op b.net... (misschien ook wel door gebrek aan een legale versie van starcraft :X )
Wel heb ik een eigen battle.net server voor op de lanparty's die The Lan Xperience organiseert...
Aangezien ik daar in de crew zit ga ik nog vrij veel om met mensen die graag starcraft spelen :D (waaronder ikzelf ook wel, zolang het maar tegen computers is, die dingen zijn voorspelbaar :D)

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Icheb schreef op 02 januari 2003 @ 21:31:
Hmm, ik speel nooit op b.net... (misschien ook wel door gebrek aan een legale versie van starcraft :X )
Wel heb ik een eigen battle.net server voor op de lanparty's die The Lan Xperience organiseert...
Aangezien ik daar in de crew zit ga ik nog vrij veel om met mensen die graag starcraft spelen :D (waaronder ikzelf ook wel, zolang het maar tegen computers is, die dingen zijn voorspelbaar :D)
Hmm, dat wordt dan een kabeltje trekken naar je :Y) Ik heb niet echt behoefte om mijn registry te verbouwen om op die ali ilegali servers te kunnen, aangezien je dan voor zover ik weet niet meer op bnet kunt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog heeeeeeeeel af en toe met wat gasten die nog steeds geen WC3 spelen, of daar al niks meer aan vinden... Ik vind Starcraft ook nog steeds leuk, maar aangezien ik geen tijd heb om alle spellen te spelen die ik leuk vind blijft het bij sporadische potjes online met oude bekenden :)

btw. Big Game Hunters sux0rs! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig ga ik hem van het weekend weer installeren *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:40:
btw. Big Game Hunters sux0rs! ;)
Welnee man. Alleen zou ik wel wat afwisseling willen.
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:40:
toevallig ga ik hem van het weekend weer installeren *D
Ga je op bnet spelen? En zo ja kun je dan ff je accountnaam posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Game Hunters is wel geinig, maar de kunst van resourcemanagement haal je dan uit de game (Je kan iemand niet niet containen en langzaam laten uithongeren) :)

Mijn accounts zijn btw:
[Garlic]Sauce en Low_Profile

maar ik speel vaak op de US-East of US-West servers... daar zitten m'n bekenden vaak, en de Europe server is (was?) bij Starcraft vaak brak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:50:
Big Game Hunters is wel geinig, maar de kunst van resourcemanagement haal je dan uit de game (Je kan iemand niet niet containen en langzaam laten uithongeren) :)

Mijn accounts zijn btw:
[Garlic]Sauce en Low_Profile

maar ik speel vaak op de US-East of US-West servers... daar zitten m'n bekenden vaak, en de Europe server is (was?) bij Starcraft vaak brak :)
Ik speel gewoon op Europe en daar heb ik nog geen problemen mee gehad. Europe server zit alleen propvol met Zweden & Duitsers. Maar aangezien die Duitsers bijna alleen maar met elkaar spelen kom je bijna alleen maar Zweden tegen. Die zweden komen allemaal uit Lund om de een of andere reden :P (of het echt een plaatsnaam is of gewoon kut betekend weet ik niet 8)7 ).

edit:
Ik heb trouwens gehoord dat op USWest & Asia de beste spelers speelde, klopt hier ook maar iets van :?

[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 02-01-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelde starcraft brood war tot dat war 3 uit kwam heb nog wel enkele potjes gespeelt maar war3 vind ik nu iets intresanter om te spelen

mijn accounts waren en zijn want ze bestaan nog Darklord~[SIN] en xZWxDarklord
ik gebruik die laatse ook voor warcraft3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen bedoel je brood war of normale starcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 22:52:
alleen bedoel je brood war of normale starcraft?
Ik bedoel Broodwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

starcraft is geen bal meer aan vindt ik.. het is nu meer van wie het snelste kan rushen tegen de ander.. zit niet echt meer tactiek in.. zie telkens maar dezelfde spul en vaak moet je maar geluk hebben dat je ietsje eerder bent dan de andere.. en dan nog die stomme mucho maps.. dat vermindert gelijk de hele strategie en balans van het spel..
maar heb niks op tegen dat anderen het nog wel een top spel vinden.. het is wel een goed spel alleen het is zo eentonig geworden.

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de leukste thuis mode: bij broodwar, vechten ze daar met broden ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet meer bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barcraft - Booze War
Sleepcraft - Snooze War
Healthcraft - Fruit War
Racecraft - Brood Car

genoeg ideeen voor een parodie :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:20
Ik heb em net geinstalled.heb sinds vandaag breedband dusja :P gamen :P
Ik ben nu de update aan het downen en ik hoop dat me oude bbned account nog steeds bestaat.

zoja dan post ik zo me nickname

edit:

AcIDeR[NL] is me nick :P

[ Voor 11% gewijzigd door AcIDeR op 03-01-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb vandaag gelezen dat Starcraft de meest gespeelde game ter wereld is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt ja. Starcraft is in Korea een afgod. Als je ziet wat ze daar allemaal doen voor Starcraft. Toernooien die live te volgen zijn op TV. Reclame, sponsoring.

Starcraft is en blijft in mijn ogen het beste strategie spel ooit. Ik ben na die tijd nog geen een spel tegengekomen die Starcraft qua gameplay geevenaard heeft.
Warcraft 3 vind ik een doorgeborduurde Warcraft 2. Gewoon in een nieuw jasje gestoken met wat extra's. RPG & RTS door elkaar heen.

Ik heb in 't verleden ontzettend veel online gespeeld. Starcraft is de enigste game geweest waar ik echt verslaafd aan was. Tegenwoordig speel ik het echter niet meer. Ik was er best wel handig in. Nee niet in de mucho maps :+

M'n meest gebruikte nick op bnet is: -=Slaye]2=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik speel soms nog wel eens...
NL_mafia_mark heet ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zeker weten, als ik C&C Renegade, WarCraft III, Mafia, Fifa 2003, Fung Wang Online Beta en Uplink 1.31 zat ben speel ik nog wel eens Starcraft :+

Nick: ArisSCBoy (heb het vroeger wel heel veel gespeeld ;))

Nu ik er over praat heb ik meteen weer zin >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Ik speel het ook nog behoorlijk vaak.... ik hoop deze week mijn 500e potje te spelen :P

Mijn nick: Rival24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik speel ook nog wel eens op B.net (vooral broodwar), ik heet daar "mo0se", en doe daar (verassend) ook big game hunters :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gir op 10-01-2003 09:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Kwai_gon_jinn schreef op 02 januari 2003 @ 23:37:
starcraft is geen bal meer aan vindt ik.. het is nu meer van wie het snelste kan rushen tegen de ander.. zit niet echt meer tactiek in.. zie telkens maar dezelfde spul en vaak moet je maar geluk hebben dat je ietsje eerder bent dan de andere.. en dan nog die stomme mucho maps.. dat vermindert gelijk de hele strategie en balans van het spel..
maar heb niks op tegen dat anderen het nog wel een top spel vinden.. het is wel een goed spel alleen het is zo eentonig geworden.
Naja jij snapt er dus echt geen zak van...
kijk dat jij zo'n newb bent die dood gaat aan een rush...
maar t mooie is dat als je 2 spelers hebt die van gelijk niveau zijn, dan gaat de een niet dood aan de ander zijn "rush" en dan krijg je dus een leuke game die lang door kan gaan...
mucho maps wordne gespeeld door enkel newbs dus daar heb je ook al nix mee te maken...
eentonig tsjah door het komen van replays zijn de strats wel wat meer dezelfde kant op gegaan, maar er is altijd nog genoeg ruimte voor creativiteit...
imo dus echt newbie commentaar allemaal...
speel t spel nu al 4 jaar en ben t nog altijd niet zat ^.~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Snowdog schreef op 07 January 2003 @ 10:34:
[...]

Naja jij snapt er dus echt geen zak van...
kijk dat jij zo'n newb bent die dood gaat aan een rush...
maar t mooie is dat als je 2 spelers hebt die van gelijk niveau zijn, dan gaat de een niet dood aan de ander zijn "rush" en dan krijg je dus een leuke game die lang door kan gaan...
mucho maps wordne gespeeld door enkel newbs dus daar heb je ook al nix mee te maken...
eentonig tsjah door het komen van replays zijn de strats wel wat meer dezelfde kant op gegaan, maar er is altijd nog genoeg ruimte voor creativiteit...
imo dus echt newbie commentaar allemaal...
speel t spel nu al 4 jaar en ben t nog altijd niet zat ^.~
En wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
op t moment 2b.Kaolla of sCa)Kaolla.2b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het ook nog best regelmatig, tis gewoon een topspel!
mijn accounts zijn/waren : Warnage, d.f.f)Kwintoch, TheCRiPPLe, TheCRiPPLe[HsP]

en ik ben het helemaal eens met snowdog, ga eerst het spelletje leren voordat je je mening er over uit.

arisSCboy en Darklord ken ik nog wel maar die heb ik al heel lang niet meer gezien.
kom es naar channel z4 op bnet als je er bent. daar zijn de meeste redelijke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwil nog wel es een keetje met jullie spelen. (goeie oude tijd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik speel nog wel eens, met een maat. Ik heet Hyp3rman en hij heet Dun3. We spelen op Asia want daar spelen alleen nog de echte fanaten

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou op europe zitte ook wel gosu spelers hoor
maar die spelen niet zoveel public games
in chan z4 of public chat deu-5 zitte wel redelijke
kom maares kijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 13:58:
Ik speel het ook nog best regelmatig, tis gewoon een topspel!
mijn accounts zijn/waren : Warnage, d.f.f)Kwintoch, TheCRiPPLe, TheCRiPPLe[HsP]

en ik ben het helemaal eens met snowdog, ga eerst het spelletje leren voordat je je mening er over uit.

arisSCboy en Darklord ken ik nog wel maar die heb ik al heel lang niet meer gezien.
kom es naar channel z4 op bnet als je er bent. daar zijn de meeste redelijke spelers.
Ik (ArisSCBoy ;)) zal het onthouden :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

ik speel het ook noggggggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Shade schreef op 27 March 2003 @ 20:21:
ik speel het ook noggggggggg
Op welk account?!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

ik heb geen main account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik zit niet op Bnet, maar ik speel het nog wel eens op een LAN. Blijft imho de beste RTS ooit :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ok, ik moet toegeven dat ook ik nog steeds starcraft speel. Al 5 jaar lang, ongeveer vanaf het begin speel ik al starcraft. Ben uitgeweken aar wat andere rts spellen maar toch steeds weer terug gekomen. Starcraft blijft gewoon boeien. Elke keer blijkt namelijk dat jouw "ultieme" strategie toch weet niet blijkt te werken. Vroeger heb ik enorm veel gespeeld en heb ik ook aan toernooien meegedaan. Hoogst genoteerde plaats was 6e op het nederlandse starcraft 1v1 en 2v2 toernooi in Tilburg. Daar speelde ik 2v2 met .2b.fixed

Wat nicks van mij: van oud naar nieuw en van niet gebruikte naar gebruikte:
Skin (<==nicks van 5 jaar oud en niet meer geactiveerd, echter oude starcraft spelers herkennen me wel )
Skin[UpS]
Skin[PC]
WhitE.SkeleToN (was mede oprichter)

Maar tegenwoordig speel ik vooral onder:

ElitE.MariNe

en

=Tour_of_Duty=

Nodig me maar eens uit voor een potje. Ik ben dan wel niet zo goed meer als ooit maar ik kan nog wel aardig spelen. Dus als je ooit zin hebt in een leuke vrienschappelijke 1v1 dan hoor ik het wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel geinig dat de echte starcrafters toch terug naar de roots gaan iedere keer :) (na sporadisch vreemdgaan met Warcraft 3, Generals etc)...

Het is ook nog steeds veruit het beste spel qua balance en gameplay imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Kwai_gon_jinn schreef op 02 January 2003 @ 23:37:
Ik snap niet dat je het eentonig begint te vinden. Wat is er dan eentonig aan? Leg eens uit!
Ik bedoel een rush is gewoon tegen te houden mits je goed scout. Als je iets niet ziet aankomen is dat je eigen fout. Mucho maps worden alleen gespeeld door mensen die niet kunnen (of willen of durfen) te expanden. Verder heb ik nog nooit twee gelijke potjes gespeeld. Elke keer is het weer wat anders en ik heb er ondertussen al meer dan 5000 gespeeld. En ik zuig nog steeds. Hoe komt dat? Gewoon omdat er steeds nieuwe dingen worden bedacht en oude dingen ineens niet meer blijken te werken. Ik vind dat bijvoorbeeld spellen als quake of iets dergelijks veel eerder gaan vervelen. Als je op een gegeven moment de maps kent, de respawn punten kent, en de powerups kent (en weet wanneer ze "poppen" dan, wordt het spelen van dat soort spellen een stuk eentoniger.

Nou ja, my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nog wel eens,
ik heb het heeeeeeeeeel veel gespeeld
Echt een gaaf spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 11:26:
Wel geinig dat de echte starcrafters toch terug naar de roots gaan iedere keer :) (na sporadisch vreemdgaan met Warcraft 3, Generals etc)...

Het is ook nog steeds veruit het beste spel qua balance en gameplay imho :)
Ja, ik heb ook even warcraft gespeeld en generals ook. Maar starcaft blijft gewoon het meest gebalanceerde, snelste en met een goede leercurve. (en leukste)

(tip ga NIET die mucho mappen spelen of alleen tegen andere newbs maar ga gewoon tegen goede lui spelen. Alleen dan leer je het snelste. Mensen vervallen vaak in de tactiek om als ze blijven verliezen op normale maps van "goede" lui, op mucho mappen te gaan spelen, of teghen andere newbs. Waarom? Kans op winnen is groter. Echter als je een maandje op gewone maps hebt gespeeld en tegen goede lui dan win je van iedereen die mucho mappen.

p.s. wie nu een potje? ik ben al online onder =Tour_of_Duty=

Gewone starcarft dus niet broodwar :-)

[ Voor 9% gewijzigd door OcNewB op 28-03-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-10 19:12
Ik speel het nog wel eens met mijn neefje @ lan, en dan eigenlijk alleen tegen de AI.

Probleem was altijd dat de AI niet kwam rushen, nee die kwam RUSHEN!! Alle 6 tegelijk op mij of mijn neefje, en dan was het over :) Sindsdien spelen we alleen nog maar eilandmaps, en het eerste wat we doen is turrets bouwen 8)7 dus dat wordt ook saai...

Tis dat ik geen fatsoenlijk internet heb (56k) anders zou ik veel meer spelen online spelen. Op CZ2 was ik met Renegade wel vrij goed bezig, maar sindsdien eigenlijk geen 1 spel meer online gedaan en alleen nog maar op mini-lans gespeeld (Lees ik en mijn neefje :P ) Tegen humans zuig ik dan ook bigtime, gewoon omdat ik dat nooit doe :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel altijd lost temple.
Maar echt goed ben ik niet meer denkik, want ik het het al best lang niet meer serieus gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nog wel, maar ben kei slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

als je bw met mij wilt doen moet je maar op irc.tweakers.net komen #wc3
Daar zit ik meestal wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel starcraft original en heb heel wat gespeeld in 2002 me account is The_Noogman

Speel nu ook veel Warcraft 3 maar SW is ook zo bruut maar ja je kan er maar 1 tegelijk spelen!

Ik ben nooit in de nld-1 channel, want daar zitten altijd zielige figuren die alleen maar k*nker dit k*nker dat zeggen :D

Wat is trouwens een mucho map? Fastmoney neem ik aan?

Verder is het jammer dat er nu stackhack is in sc en meer van dat soort grappen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn favo map is nog altijd Bridge To Near :) Eerst de brug naar je basis defenden, en dan resources inpikken. :) Mijn favorieten zijn trouwens de Terrans, zeker de Brood War editie met van die vrouwelijke medics. "I already checked you out commander. Do you want another physical?" :P

[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 29-03-2003 11:16 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muchomap = big game hunters
Alle mineraal blokjes bevatten 500000 mineralen ipv 1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers heb ik Starcraft nog wel origineel te koop (incl doos, game en manual, mint staat). Altijd leuk voor I-net of Lan (beste RTS ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op 28 March 2003 @ 11:34:
[...]

Ja, ik heb ook even warcraft gespeeld en generals ook. Maar starcaft blijft gewoon het meest gebalanceerde, snelste en met een goede leercurve. (en leukste)

(tip ga NIET die mucho mappen spelen of alleen tegen andere newbs maar ga gewoon tegen goede lui spelen. Alleen dan leer je het snelste. Mensen vervallen vaak in de tactiek om als ze blijven verliezen op normale maps van "goede" lui, op mucho mappen te gaan spelen, of teghen andere newbs. Waarom? Kans op winnen is groter. Echter als je een maandje op gewone maps hebt gespeeld en tegen goede lui dan win je van iedereen die mucho mappen.

p.s. wie nu een potje? ik ben al online onder =Tour_of_Duty=

Gewone starcarft dus niet broodwar :-)
dan wil ik welles een potje bgh tegen jouw spelen. BGH is ook een skill apart, ik verlies nooit tegen mensen die LT gosu zijn...

maar ik begrijp wel wat je bedoeld. (en ik ben trouwens ook weer geen low-mineral noob ofzo, ik kan het allebij wel, maar het is dus niet zo dat als je goed low-min kan dat je automatisch een goeie BGH speler bent. en fastest map is ook weer wat anders, daar vind ik weer geen kont aan dus bent daar niet heel goed in (is ook weer een andere taktiek)

en ik expand op BGH trouwens ook 2 van de 3 potjes...
(aka THeCRiPPLe[HsP] onder andere)
Pagina: 1