ECC2-109 stats oplossing

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Beste mede crunchers,

Na een hele tijd is de knoop doorgehakt. De statsdatabase zoals die door de projectleiding van ECC2-109 is ontworpen was niet flexibel genoeg om op een goede manier stats te kunnen draaien. Dit heeft ervoor gezorgd dat de stats laat verschenen.
Op dit moment is de layout omgegooid naar een betere versie.
Hiermee kunnen we een schone herstart maken.

De DP's die gestuurd zijn, zijn niet verloren, maar alle users moeten zich wel eenmalig opnieuw aanmelden. Dit kan via de re-activation mail die iedereen op dit moment in de bus heeft liggen.
LET OP: Vergeet niet DPC opnieuw te joinen, want alle oude teams zijn verwijderd. Je moet dus opnieuw aangeven dat je bij de Dutch Power Cows behoort }:O

't Heeft ook wat gevolgen voor de ECC2 stats op http://stats.qik.nl/
Vanaf straks zijn de teamstats niet meer vanuit de dpch op GoT aan te roepen.
Alle huidige teamid's worden verhoogd met 100
(Vanaf stats.qik.nl werken de teamstats nog wel)
Zodra het team weer opnieuw opgericht is, en ik het nieuwe teamid weet zal het worden omgenummerd. Op die manier blijven de oude stats intact. Je zal wel zien dat we een hele hoop leaves hebben omdat nog niet iedereen DPC terug gejoined is.

En dat laatste willen we dus voorkomen.

Join DPC dus vandaag nog

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik weet niet aan wie we dat allemaal te danken hebben, maar in ieder geval KoW vast bedankt voor je tomeloze inzet wederom! _/-\o_

En ook InNuedo lees ik net in een ander draadje :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mobster op 02-01-2003 22:20 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

misschien kunnen we snel vragen aan die ene user van TIMO om dpc te joinen en niet TIMO

En voor de hotmail gebruikers bij mij was de link in 2 gesplitst door een "enter" |:( |:( dus kopieren in kladblok die enter weghalen en plakken in een browser venser

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 22:46 ]

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Ja, klopt, bij mij ook. Sommige mail clients zijn iets te actief in het afbreken van regels ;)
Gelukkig is het wel gelukt :P

Edit:
DPC is omgenummerd (team #1) en ook de volgende teams:
Ars Technica Team Vodka Martini
Trust No One
Olvi
Rechenkraft.net - Germany
AMD Users
Team AnandTech

De overige teams mogen morgen. En teams die morgen nog niet opnieuw opgericht zijn zet ik waarschijnlijk bij de club teamlozen neer :)

[ Voor 56% gewijzigd door KoW op 02-01-2003 23:36 ]

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Mobster schreef op 02 januari 2003 @ 22:15:
Ik weet niet aan wie we dat allemaal te danken hebben, maar in ieder geval KoW vast bedankt voor je tomeloze inzet wederom! _/-\o_

En ook InNuedo lees ik net in een ander draadje :)
Ja,

ik ben hard bezig om met de anderen eens goede stats af te leveren. Er waren een aardig wat problemen met de stats loader (deze vertaalt de DP database naar de stats database) van Doc (Stats project baas). Ik heb er nu een geschreven en deze werkt nu ok. Nu is de database herzien. Deze wordt nu door jullie geinitialiseerd.

De stats pagina's werken nu goed. Hierna worden er nog een paar wijzigingen doorgevoerd, maar hier zullen jullie niets van merken :)

Enige wat ik nu nog kan zeggen is dat we verwachten dat er nu geen problemen met de stats meer zijn en dat jullie fijn van de beschikbare stats kunnen genieten (en snel van meer !)

• InNuedo
Edit is kennelijk erg moeilijk

[ Voor 97% gewijzigd door InNuedo op 03-01-2003 05:18 ]

Verwijderd

Vandaag gaan we door de 1.000.000 DP's Heen!!!!

(27% van totaal) :)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Let wel op dat je je naam goed intikt, en vergeet ook DPC niet te joinen.

Ik zie weer al een aantal foute subteamnamen langskomen, en er zitten ook weer teamloze DPC-ers

Gelijk maar effe wat linkjes erbij gezocht:
Teamloze users
The LedZ Collective
[DPC]IceFire
[DPC]CrackingCows~matthijs1985
[DPC]_Team_ColdFusion~Sabian
[DPC]_Team_ColdFusion~Roeligan
[DPC]_aKra

subteams
Verkeerd subteam TCF
teamloos subteam TCF

[ Voor 3% gewijzigd door KoW op 03-01-2003 14:29 ]

Verwijderd

ik heb dpc al gejoind

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Worden de nieuwe mailtjes automatisch verstuurd na het eerste DP of eens in de zoveel tijd? Ons team wacht er nog op eentje (sinds vanmorgen nog maar)...

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• InNuedo
De mailtjes worden op dit moment eens per dag verstuurd. Dit gaat binnenkort omlaag.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tnx InNuedo... en ook dank voor het goeie stats-werk, net zoals KoW :)

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
IceFire heeft zig ondertussen bij DPC gemeld, en van het verkeerde subteam TCF (met kleine f) is er ook nog maar eentje meer over.
KoW in "ECC2-109 stats oplossing"

Verder heb ik het idee dat nog lang niet alle DPC-ers terug zijn aangemeld.
Spread the word, join DPC :)

Enne, op dit moment staan we 4des in de overall top lijst. Da's bar slecht. Als je nog een paar nieuwe PC's weet te vinden, assimileer die dan ook. En zorg dat ze meedoen voor DPC-ECC2 }:O

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmmm is er een manier waarop de client alleen draait als je niet ingelogd bent
(als je de client als service installleerd draait ie toch ook als je niet ingelogd ben :?)
want als dat ken dan zou ik nog wel wat pc's wat kunne laten doen :P (of kan ik er voor zorgen dat het alleen bij bepaalde users ("onzichtbaar") start dat zou ook schelen :P)

It's just a donkey

• InNuedo
TCF users zijn gefixed.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

uniquorn schreef op 04 January 2003 @ 00:26:
hmmm is er een manier waarop de client alleen draait als je niet ingelogd bent
(als je de client als service installleerd draait ie toch ook als je niet ingelogd ben :?)
want als dat ken dan zou ik nog wel wat pc's wat kunne laten doen :P (of kan ik er voor zorgen dat het alleen bij bepaalde users ("onzichtbaar") start dat zou ook schelen :P)
Installeer de ecc2-client (dus de .exe) als service, dit werkt alleen goed onder NT/W2K/XP: http://www.firedaemon.com/

DPC Team ColdFusion

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Heb je dat dan net na de statsrun gedaan :?

Enne, aKra is nog steeds apart

[ Voor 194% gewijzigd door KoW op 04-01-2003 10:46 ]

• Killa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05-2021
Mar schreef op 04 January 2003 @ 09:52:
[...]

Installeer de ecc2-client (dus de .exe) als service, dit werkt alleen goed onder NT/W2K/XP: http://www.firedaemon.com/
Ik heb hem onder XP toch echt zonder Firedeamon als service geinstalleerd hoor. B)

System Specs

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

der zit bij de versie die ik heb een progseltje "service" waarmee je em volgens mij als service laat draaien, maar nu wil ik selectief als service draaien (eigenlijk alleen als er niet ingelogd is.....)

It's just a donkey

Pagina: 1