[XP] Geen rechten : Documents and Settings in netwerk

Pagina: 1
Acties:

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Ik heb hiero een netwerkie met 2 systemen. Alletwee internet. Alletwee Windows XP.
pc1 is de gateway.
Nu is pc1 niet van mij, en pc2 wel. De eigenaar van pc1 is een tijd niet aanwezig, maar alle accounts op dat systeem zijn beveiligd met een password.

Nu gaat het erom, dat ik heb een foto nodig die in c:\documents and settings\gebruiker\.... staan. Aangezien deze gebruiker zijn data persoonlijk heeft gemaakt, kom ik er niet in. Ik heb geen rechten volgens mijn Windows XP.... Kan je op een of andere manier toch via het netwerk in die map komen zonder wijzigingen op pc1 te maken ? Ok ik weet het het klinkt een beetje raar, maar ik moet erin.....

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Als je het adminpassword weet dan via \\PC1\c$ en inloggen als Administrator wachtwoord, hoewel het zou kunnen dat dat bij XP niet meer werkt omdat volgens mij niet altijd een Administrator account wordt aangemaakt.
Maarja, wie niet waagt, ... ;)

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
ik heb geen admin password, maar kan ik mezelf niet bepaalde rechten geven zodat pc1 toegang geeft? of een andere manier misschien?

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Gert schreef op 02 januari 2003 @ 22:10:
Als je het adminpassword weet dan via \\PC1\c$ en inloggen als Administrator wachtwoord, hoewel het zou kunnen dat dat bij XP niet meer werkt omdat volgens mij
Oh niet :?

Hj staat er wel, maar in de lego interface met XP login staat hij er niet tussen. Even 2x ctrl-alt-del indrukken en je kunt er mee aanloggen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
ja ok......maar ik heb dat passw niet.....thats the point