He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext
Als je het adminpassword weet dan via \\PC1\c$ en inloggen als Administrator wachtwoord, hoewel het zou kunnen dat dat bij XP niet meer werkt omdat volgens mij niet altijd een Administrator account wordt aangemaakt.
Maarja, wie niet waagt, ...
Maarja, wie niet waagt, ...
ik heb geen admin password, maar kan ik mezelf niet bepaalde rechten geven zodat pc1 toegang geeft? of een andere manier misschien?
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext
Oh nietGert schreef op 02 januari 2003 @ 22:10:
Als je het adminpassword weet dan via \\PC1\c$ en inloggen als Administrator wachtwoord, hoewel het zou kunnen dat dat bij XP niet meer werkt omdat volgens mij
Hj staat er wel, maar in de lego interface met XP login staat hij er niet tussen. Even 2x ctrl-alt-del indrukken en je kunt er mee aanloggen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja ok......maar ik heb dat passw niet.....thats the point