Toon posts:

kan windows xp niet installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik windows xp heb geinstaleerd,en probeer te starten krijg ik een blauw scherm met een foutmelding code ik heb alles al geprobeert maar ik kan xp niet installen 98 daarintegen wel.ik heb alles al geprobeert hd geformateerd,gerepatitioneerd en nog meer shit :(

specs
amd 2000+
512ddr geheugen
80gb hd
gf4ti4600 <---mogenlijke reden maar kom er niet uit :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 20:25 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Welke foutmelding krijg je?

Heb je een RAID-controller ofzo? Want dan moet je hem in het begin van de setup mbv F6 en een flop wel vertellen waar hij de driver kan vinden.

Virussen? Scan ze hier!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:30

beany

Meeheheheheh

Geen geheugen kapot? Probeer er eens een blokje uit te trekken, en als ie het nog steeds doet een het blokje er weer in zetten en de ander eruit?

Doet je cooler het goed op je proc?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 02 January 2003 @ 20:25:
Welke foutmelding krijg je?

Heb je een RAID-controller ofzo? Want dan moet je hem in het begin van de setup mbv F6 en een flop wel vertellen waar hij de driver kan vinden.
jah ik heb een raid controller mischien dat dat het is,geheugen doet het goed.
maar ik heb geen floppy met drivers alleen een cd die bij men msi kt3 moederbord zat kan ik daar ook gewoon van overplaatsen naar floppy

Verwijderd

install je raid drivers eerst met dei F6 knop, als je nog steeds die fout daarna heb haal alles uit je PC wat niet nodig is en probeer het opnieuw

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:33:
install je raid drivers eerst met dei F6 knop, als je nog steeds die fout daarna heb haal alles uit je PC wat niet nodig is en probeer het opnieuw
ik zal het proberen :) bedank. ffe kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:34:
[...]

ik zal het proberen :) bedank. ffe kijken :)
werkt nie :( krijg foutmelding :/

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 20:45:
[...]

werkt nie :( krijg foutmelding :/
al een andere reep er ingedaan. xp ziet fouten die 98 niet ziet

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel gaar dat je foutmeldingen krijgt, maar vertel eens welke foutmeldingen je krijgt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb je je system ge OC-ed? Blauwe schermen duiden vaak op hardware problemen. Als laatste redmiddel kun je ALLES aan overbodige hardware uit je systeem halen, BIOS op defaults, 1 reepje geheugen, HD aan je normale controller en nog eens proberen. Lukt het dan nog niet dan zit er iets goed fout (lees kapotte hardware), lukt het dan wel dan kun je gaan beginnen met zoeken waar de fout precies zit.

de betaler vervuilt

Verwijderd

:X

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 03:00 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 02:53:
Hij krijgt geen blauw scherm.. het is niet eens geinstalled...
Bios Reset?!
:?
Hij zij dat hij winXP net heeft geïnstalled en dat ie dan bij et eerste keer booten bleuscreen krijgt... (tenminste, dat maak ik op uit de startpost)
[edit]zegt dat bleuscreen toevallig een filename? zoja post die ff?[edit]

[ Voor 11% gewijzigd door Fludizz op 03-01-2003 02:57 ]

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

Duinkonijn

Huh?

Fludizz schreef op 03 januari 2003 @ 02:56:
[...]

Hij zij dat hij winXP net heeft geïnstalled en dat ie dan bij et eerste keer booten bleuscreen krijgt... (tenminste, dat maak ik op uit de startpost)
de laatste...

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz schreef op 03 January 2003 @ 02:56:
[...]

Verwijderd

Topicstarter
foutjuh maarja bios reset,niks geoct ,en foutmelding was iets van raid driver het werkt nu naar behoren bedankt voor de hulp :)

Mod slotjuh !
Pagina: 1