Toon posts:

foto's prive vanaf website opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb mijn foto's prive van Kerstmis en Nieuwjaar online gezet voor de familie.
Maar hoe kunnen ze nu die foto's allemaal eenvoudig opslaan op hun harde schijf?
En als het nu een slide show is?
En hoe zet je een slide show van je foto's die je op internet hebt gezet nu eigenlijk zo op cd dat de mensen deze off-line kunnen zien?

Bedankt.

Ellen.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

1. Rechtermuisknop -> Opslaan, of anders gewoon alle bestanden in een zip bestandje stoppen (en dan maar hopen dat de familie weet hoe ze dat moeten openen, of WinXP gebruiken)

2. Een aparte pagina maken waar het geen slideshow is

3. In plaats van op internet zetten op een CD'tje burnen, en dan eventueel nog met een autorun zodat die website/irfanview opstart.

Of mis ik nu iets?

Verwijderd

als het plaatjes zijn dan kun je gewoon je rechtermuisknop indrukken ==> afbeelding opslaan als. als het en slideshow is kun je er het beste een zip file of zo van maken zodat je familie die van je site af ken downloaden en zelf kan openen met winzip

laterz.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik denk dat je ze het beste in een zip bestand kan zetten, en die er ook bij online kan gooien. Dan is het een kwestie van zipje downloaden en uitpakken en kijken maar :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Contactafdruk maken met een programma als ACDsee of vergelijkbaar proggie het geheel inclusief thumbnails uploaden. Eventueel op cd zetten met een autorun op de index.html... Zoiets?

Verwijderd

DAzN schreef op 02 January 2003 @ 20:14:
Contactafdruk maken met een programma als ACDsee of vergelijkbaar proggie het geheel inclusief thumbnails uploaden. Eventueel op cd zetten met een autorun op de index.html... Zoiets?
Beetje ingewikkeld lijkt me :+

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle info!
Misschien toch wel handiger als mijn familie in internet explorer naar bestand gaat en dan opslaan als doen : Als webpagina-volledig. dan kunnen ze hem later openen ,dan wel in internet explorer, maar ze kunnen ook de foto's vanaf hun harde schijf tegelijk selekteren en dan opslaan in hun gewenste fotoprogramma.
dit is misschien toch het eenvoudigste?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Als jij alle foto's in één pagina hebt staan voor ze: dan wel. Maar ik weet zo niet (mochten de fotos over meerdere pagina's staan) of IE alle pagina's dan voor je kan opslaan...?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Je kan toch Bestand > Opslaan Als >Webpagina Opslaan doen? Dan wordt het automatisch in de map Ellen_bestanden gedaan

Verwijderd

Topicstarter
ja, toch wel. ik heb in photoshop de webgallery gemaakt. een blad met thumbnails en dan klik je naar de grotere foto's. met een pijltje ga je verder. Bij bestand opslaan als webpagina volledig slaat hij deze op met een map met de thumbnails en de htm.pagina . Net nog eens geprobeerd maar het is toch niet geweldig als ik dacht. ik moet de het gedownloade van IE dan importeren na opslag op HD in Frontpage en dan heb ik een map met images(grote foto's). vanuit verkenner kan ik zo die foto's selekteren en opslaan. omslachtig zo wel.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Er zijn ook wel proggies om een foto-cd te fixen. Net zo makkelijk, dan even cdees branden en hopen dat je familie niet al te groot is :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:52

Tim Schuhmacher

abasios

je kan vanuit explorer de plaatjes ook simpel slepen naar een eigen map op je hd

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46

Pelle

🚴‍♂️

Tsja. Manieren zat. Brand het op CD ofzo als het echt teveel moeite is om right click | save as te doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.