• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 13:21
Een kennis van mij vroeg me of ik nog een leuke digicam weet, dus ik denk: ik vraag jullie om advies ;)
Dit zijn de wensen:
- 2 of 3 x optische zoom
- moet op A4 formaat nog een mooie foto geven op papier
- klein, oftewel zonder grote lens

het budget is max. 800 euro. Ik weet zelf niet zoveel van digicams, maar ik denk dat 4 megapixels wel is aan te raden aangezien A4 formaat is gewenst.

Wat ik aan jullie vraag: geef kort een suggestie(liefts met pics) en misschien wat specs.

sensei_d.fpv channel

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Canon Digital Ixus V3 lijkt me dan wel een mooi toestel. Maar kijk zelf eens op camera-review sites, te zien in de faq.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zoals in de FAQ staat : eerst zelf ff research doen en een paar cams voor jezelf bekijken met specs, voordelen en nadelen, en daarna ons om een ,mening vragen.

Maakt t voor jezelf ook makkelijker....

edit :

Welke dig. camera de 500 en 1000 €?
Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

[ Voor 26% gewijzigd door Cartman! op 02-01-2003 20:13 ]

Verwijderd

minolta dimage Xi

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Canon Powershot S45 of Zoek

Verwijderd

Je kan heel wat info verzamelen door op het forum te zoeken en op sites als www.dpreview.com
Ik twijfel nog tussen deze twee modellen:

Canon Ixus V3
Canon Powershot S30

Ik was oorspronkelijk bijna overtuigd om me een V3 aan te schaffen, nu eerder om de S30 te nemen, ik geraak er echt niet zo goed uit!!!
Ik zou graag wat meningen horen van mensen die zo'n camera hebben. Welkeen zou ik volgens jullie best zou kopen? Vooral eigenaars van de V3, aangezien ik daarvan nog niet veel gebruikerservaringen op het forum zie staan, is het formaat niet TE klein om nog handig te zijn??

Dit is wat ik van mijn digitale camera verwacht:

- minimale shutterlag: geen halfuur wachten na afdrukken vooraleer de foto genomen wordt.
- 3 megapixels of meer
- minimaal 2x optische zoom, liefst 3x eigenlijk (digitale zoom niet in rekening brengen)
- liefst compact flash als opslagmedium
- zowel mogelijkheid om volledig automatisch te werken (point & shoot camera) als om wat te prutsen met de instellingen (amateur)
- goede prijs/kwaliteitsverhouding

Mijn budget: 400€ - 700€

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.