Toon posts:

aliassen op email komen allemaal binnen bij ophalen mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn werkgever gevraagd om een email adres voor mijn laptop.
het enige probleem was dat als er mail opgehaald wordt, deze opgehaald wordt van alle 4 de aliassen op het emailadres.
De account loopt bij planet. is er een mogelijkheid om dit te filteren zodat ieder zijn eigen mail ontvangt? :/

Verwijderd

Ja,
In Outlook Express:
tools > message rules > mail > en dan het adres invullen dat je niet wil hebben bij: 'where the to line contains people'

en dan moet je natuurlijk als action doen dat hij de mail van de betreffende account op de server laat staan.

works ok with me

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 20:15 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Om het even duidelijk te maken:

Je hebt één mailbox, met één login (username + pass).
Dan kun je daar wel heel leuk 4 aliassen onderhangen, maar die 4 aliassen worden met die ene login opgehaald.

Planet heeft toch ook losse extra mailboxen? (ik wel tenminste, da's de enige reden da'k nog steeds een Planet abbo houd, ivm mailinglists, ook al heb ik Chello + TweakDSL)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 22:24

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:05:
Ik heb mijn werkgever gevraagd om een email adres voor mijn laptop.
het enige probleem was dat als er mail opgehaald wordt, deze opgehaald wordt van alle 4 de aliassen op het emailadres.
Dat is nou precies het hele idee van een alias. |:(

Je kan het hooguit filteren ofzo. Of gewoon echte pop-boxen aanvragen als je perse wil scheiden en je niet wil dat iedereen alle mail kan lezen als diegene het password weet. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 19:36
zet bij 3 alliasen check mail uit. Simpel (met eudora)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

op 4 werkplekker iedere zijn eigen mail ophalen en werken met 1 pop-account?
Dat vraagt om problemen
"Ja, ik verwacht al een paar dagen een e-mail, maar nog niks gezien." Collega:, "Ik krijg elke dag het zelfde mailtje met de vraag of hij al is aangekomen."

Neem, dus ieder zelf een pop3 box !!
Pagina: 1