+3 voor onware vertellingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=674075

Klinkklare onzin, ik verbeter hem, maar staat nu nog op +3... kan minimaal 1 punt af, eigenlijk 2 als het aan mij zou liggen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

* botoo heeft geen verstand van die Binas schaal, maar aangezien Klerx ook al een vergelijkbare verdeling plaatste, ga ik er van uit dat die Binas wel correct weergegeven is.
De conclusie die er getrokken word damn! I wish dat m'n pc het geluid van een tikkend horloge maakte. is wel wat al te fuzzy imo :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het geluidsniveau van een tikkend horloge is 20 decibel volgens deze sites:

hier
hier

Binas en bijvoorbeeld deze site gaan uit van zo'n dertig decibel. Het is dus blijkbaar nogal afhankelijk van het horloge wat je gebruikt.

Zijn verhaal als klinklare onzin omschrijven vind ik daarom veel te kort door de bocht. Hij doet zelfs aan bronvermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 02 January 2003 @ 20:08:
* botoo heeft geen verstand van die Binas schaal, maar aangezien Klerx ook al een vergelijkbare verdeling plaatste, ga ik er van uit dat die Binas wel correct weergegeven is.
De conclusie die er getrokken word damn! I wish dat m'n pc het geluid van een tikkend horloge maakte. is wel wat al te fuzzy imo :+
/me , ik ken user * KeX persoonlijk ;) en ik weet dat deze user het horloge er uitgelaten heeft om onduidelijkheden te voorkomen en de ge-url-de online tabel gevolgd heeft. Het is zoals hierboven al gezegd wmb geen onzin. Het barst namelijk op het internet van de decibel tabellen en ze komen allemaal met deze verwschillende voorbeelden terug. Alleen scheelt 20 of dertig decibel nogal omdat het een logaritmische schaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Daarnaast is een stille pc natuurlijk nooit zo stil als een tikkend horloge... maarja lamaar weer ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"